خبرگزاری کار ایران

در بیست و هشتمین جشنواره رازی صورت می‌گیرد؛

تقدیر از برترین دانشگاه‌های علوم پزشکی دارنده طرح‌های تحقیقاتی اثرگذار

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۹۵۱

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام کرد: در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی، از برترین دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی که علاوه بر فناوری برتر، طرح‌های تحقیقاتی اثرگذار دارند و همچنین در تولید علم شاخص هستند، تقدیر می‌شود.

به گزارش ایلنا، یونس پناهی اعلام این خبر افزود: طبق نتایج اعلام شده در نظام ارزشیابی جامع دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی سال جاری کشور بر اساس دسته بندی تیپ های یک، دو، سه و همچنین دانشگاه های مستقل علوم پزشکی، برترین‌ها از جنبه طرح‌های تحقیقاتی اثرگذار، در جشنواره رازی تقدیر می شود.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، با اشاره به طرح های تحقیقاتی اثرگذار تصریح کرد: نظام ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی مبتنی بر اصل حاکمیت و رهبری، تولید علم و دانش، تولید فناوری است و امسال از نظر داشتن تحقیقات و طرح‌های تحقیقاتی اثرگذار دانشگاه ها  مورد سنجش قرار داده شدند. طبق تعریف و شاخص گذاری انجام شده ، طرحی اثرگذار است که بتواند خلاهای موجود در جامعه را شناسایی کند و برای پاسخ به آن نیازها راهکار ارائه دهد.

وی افزود: در ارزشیابی انجام شده هدف این است که بدانیم مجموعه طرح‌هایی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام می‌شود چند درصدشان می‌تواند نیاز‌های حوزه سلامت را مرتفع کند.

پناهی خاطرنشان کرد: برترین دانشگاه‌های فناور علوم پزشکی کشور نیز در هفتمین فن‌بازار ملی سلامت مورد قدردانی قرار گرفتند.

بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی بهمن ماه  1401 در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز