خبرگزاری کار ایران

دریافت هزار مجوز جذب اعضای هیات علمی برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۵۷۸

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت‌: در سال جاری، هزار مجوز جذب اعضای هیات علمی برای توزیع متناسب در دانشگاه های علوم پزشکی اخذ شده و تا پایان امسال هم در نظر داریم تا موافقت مجوز جذب 3 هزار عضو هیات علمی دیگر هم بگیریم.

به گزارش ایلنا، و به نقل از وبدا، ابولفضل باقری فرد با بیان این مطلب که نیروهای انسانی، مهم ترین سرمایه های کشور  هستند‌؛ افزود: حفظ و جذب نیروی انسانی جزو وظایف اصلی ما است.

وی با اشاره به اینکه افراد با رتبه های برتر در دانشگاه های علوم پزشکی کشور پذیرش می شوند، افزود: آیین نامه جذب و ارتقاء اعضای هیات علمی بازنگری شده و شاخصهایی همچون فن اوری ، آموزش ، شاگردپروری و اهتمام به مرجعیت علمی مورد توجه قرار گرفته و بزودی برای تصویب ، تقدیم شورای انقلاب فرهنگی خواهد شد. 

معاون آموزشی وزارت بهداشت بیان کرد: ارتقاء اعضای هیئت علمی باید در مسیر پیشرفت دانشگاه های علوم پزشکی موثر باشد . 

وی تصریح کرد: جلسات هیات اجرایی جذب دانشگاهها باید به صورت منظم برگزار و صلاحیت علمی و عمومی افراد نیز بر اساس شاخص ها و ضوابط  بطور دقیق بررسی شود. 

باقری فرد با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: هیأت های اجرایی جذب باید صلاحیت عمومی افراد را بررسی کنند و اعضای هیات علمی متخصص، متعهد و متدین را جذب کنند.

وی گفت: با توجه به افزایش پذیرش دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی ، تامین اعضای  هیات علمی مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی و نیز سایر زیرساخت ها  ضروری با جدیت  پیگیری می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز