خبرگزاری کار ایران

۱۰۰ خانوار مددجویان مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ مشمول دریافت کمک مومنانه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۱۳۳

در راستای توجه به معیشت خانواده‌های زندانیان نیازمند و با توجه به رایز نی‌های انجام گرفته با خیرین ۱۰۰ خانوار مددجویان مجتمع از طرح کمک مومنانه و بسته‌های معیشتی بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا، سرپرست مجتمع با اعلام این خبر گفت: با تلاشهای انجام گرفته از طرف مددکاران مجتمع پس از رایزنی با خیرین سطح شهر در خصوص کمک‌های مومنانه و تهیه بسته‌های معیشتی تعداد ۱۰۰ بسته کمک مومنانه تهیه و پس از شناسایی مددجویان واجد شرایط، در بین خانواده‌های این مددجویان توزیع گردید.

مزدارانی ادامه داد این کمک‌ها شامل پک مواد غذایی با ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیون ریال می‌باشد که با مشارکت خیرین نیکوکار شهرک صنعتی شمس آباد و مرکز خیریه راهگشا اجرایی گردید و از طریق مددکاران مستقر در سالن ملاقات ندامتگاه تهران بزرگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار خانواده‌های مددجویان نیازمند قرار گرفت.

سرپرست مجتمع با تاکید بر سیاست‌های حمایتی جدید و راهکارهای توسعه و تقویت آن در محور‌های مختلف افزود: این کمک‌ها با حفظ کرامت انسانی و با شناسایی زندانیان نیازمند مخصوصا سرپرستشان خانواده‌هایی که در زندان بودند صورت گرفت و امیدواریم این اقدامات خیرخواهانه و تامین و توزیع کمک‌های مومنانه برای تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های نیازمند زندانیان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز