خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛

برپایی «میز خدمت» سازمان زندان‌ها در نمازهای جمعه سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۷۹۳

سازمان زندان‌ها همسو با برنامه دستگاه قضا درجهت گفتگوی مستقیم و بی‌واسطه با شهروندان و پیگیری مشکلات آنان، «میز خدمت» خود را در نماز جمعه شهرهای کشور برپا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، سازمان زندان‌ها همزمان با هفته قوه قضائیه و همسو با دیگر نهادهای ذیل دستگاه قضا، با برپایی «میز خدمت» در نماز جمعه این هفته پذیرای مخاطبان شد.

در این راستا این برنامه امروز، ۳ تیرماه در تهران و مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، پیش از اقامه نماز جمعه به انجام رسید و طی آن جمعی از شهروندان توانستند به شکل رودرو سوالات خود را حول امور اصلاحی و تربیتی زندان‌ها با مسئولین سازمان زندان‌ها درمیان بگذارند.

در »میز خدمت» سازمان زندان‌ها برخی مراجعین نیز مشکلات قضایی خود بویژه مرتبط با زندان‌ها را مطرح و خواستار پیگیری مطالبات و درخواست‌های‌شان شدند. در برنامه امروز علاوه بر حضور مسئولین اجرایی و قضایی سازمان زندان‌ها، دکتر غلامعلی محمدی رئیس این سازمان نیز دقایقی به گفتگو با مردم تهران نشست و بر رسیدگی به دغدغه‌های آنان تأکید کرد.

حیات‌الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران، خرم‌آبادی مدیرکل دفتر سامادهی مراکز نیمه آزادی و نظارت الکترونیک سازمان زندان‌ها و برخی دیگر از مدیران ستادی و قضایی زندان‎ها در «میز خدمت» پایتخت حضور داشتند.

گفتنی است؛ این برنامه امروز، جمعه در تمام استان‌ها و درجهت تعامل هرچه بهتر، نزدیک‌تر و بی‌واسطه مسئولین مدیران ستادی و استان‌های سازمان زندان‌ها با عموم مردم در دستور برگزاری قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز