خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۴۲۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌‌ غربی از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده از آغاز طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در استان خبر داد و گفت: این طرح  از اول شهریور تا ۱۵ مهر ماه اجرا خواهد شد.

نجف زاده گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان از قبیل لوازم التحریر، لباس، کیف و کفش و همچنین هزینه مربوط به سرویس مدارس، و ضرورت نظارت بر بازار کالاهای مزبور، تعزیرات حکومتی استان به منظور نظارت بر بازار کالاهای مصرفی اقدام به اجرای این طرح کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: تعزیرات حکومتی استان در اجرای این طرح با راه‌اندازی گشت‌های مشترک با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و بازرسی‌های میدانی از اصناف برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی به ویژه گرانفروشی در محل برخورد می کند.

نجف زاده افزود: از ابتدای امسال تاکنون شعب تعزیرات حکومتی استان در مجموع  سه بخش کالا و خدمات ، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز به تعداد ۱۲ هزار و ۱۶ فقره پرونده  رسیدگی کردند.

نجف زاده همچنین اعلام کرد: از این تعداد پرونده ۸ هزار و ۶۲۹ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات با جریمه به مبلغ ۵۷۱ میلیارد و ۳۶۳  میلیون ریال و ۲ هزار و ۸۷۷ فقره مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و ۵۱۰  فقره مربوط به پرونده‌های بهداشت و درمان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌‌ غربی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی این اداره کل به منظور دریافت و رسیدگی فوری به شکایات مردمی اعم از حضوری و تلفنی درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز