خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

جریمه ۱۸ میلیاردی واحدهای نانوایی و کارخانجات آرد در اذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۷۵۱

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون ، دو هزار و ۲۱ پرونده تخلف در حوزه آرد و نان در سطح استان به ارزش نزدیک به ۱۸ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان جهت رسیدگی ارسال شده است.

نادر رحیمی در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به تداوم و تشدید بازرسی و نظارت ها بر فعالیت کارخانجات آرد و نانوایی ها در استان توسط بازرسین قرارگاه امنیت غذایی استان ، افزود : از ابتدای سال جاری تا کنون ، تعداد ۱۳ هزار و ۷۲ مورد بازرسی از سطح واحدهای نانوایی و کارخانجات آرد دراستان انجام گرفته است و این روند استمرار دارد.

رحیمی تصریح کرد: بیشترین تخلفات واحدهای نانوایی شامل کم فروشی ، گرانفروشی ، نصب‌ نکردن نرخ‌ نامه و فروش اجباری کنجد بود که علاوه بر بازرسی میدانی بازرسان با شکایت مردمی به این موضوع  نیز رسیدگی شد و با واحد‌های متخلف برخورد شد.

سرپرست معاونت  توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون ، دو هزار و ۲۱ پرونده تخلف در حوزه آرد و نان در سطح استان به ارزش نزدیک به ۱۸ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان جهت رسیدگی ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد پرونده های تخلف مربوط به شهرستانهای ارومیه، چایپاره ، مهاباد و  خوی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز