خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد؛

اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی در ۱۰ امامزاده آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۰۶۸

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی در ۱۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر جوانبخت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت برای جوانان و نوجوانان است تا با ارتقاء روحیه و کسب مهارتهای زندگی و کشف هویت اجتماعی خویش؛ آماده ورود به دنیای جدیدی از قبول مسئولیت های اجتماعی شوند.

وی ادامه داد: زمان اجرای طرح از 15 تیرماه الی 31 مرداد ماه 1402 است و مخاطبان این طرح دانش‌آموزان دختر و پسر رده سنی هشت الی 18 سال هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: برنامه هایی از قبیل اردوهای دانش آموزی، کلاس‌های قرآن و احکام، قالی بافی و خیاطی، حضور کانون‌های فرهنگی، شناخت فضای مجازی در این طرح اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان در سطح استان جهت ثبت نام و شرکت در طرح می توانند به مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه که اجرا می‌شود مراجعه و ثبت نام کنند.

جوانبخت، امامزاده غریب حسن (ع)، سراج الدین، محمد ابراهیم (ع) ارومیه، امامزاده سید بهلول، شیخ نوایی، سید تاج الدین شهرستان خوی، برگشاد، سید محمد اهرنجانی سلماس،  نظرگاه حضرت عباس (ع) میاندوآب و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان چایپاره را از امامزادگانی عنوان کرد که طرح نشاط معنوی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز