خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

حدود ۲ هزار مسافر نوروزی در زائرسراهای بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۳۴۹

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: براساس آخرین آمارها تاکنون هزار و 750 مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در استان، اظهار کرد: این طرح همه ساله با آغاز مسافرت‌های نوروزی در استان اجرا خواهد شد و امسال نیز در حدود 300 بقعه متبرکه و اماکن مذهبی بین راهی استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در قالب طرح آرامش بهاری زائرسراها و سوئیت‌های امامزادگان مازندران آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند، افزود: در همین راستا خیمه‌های معرفت با هدف سرگرمی و فعالیت‌های فرهنگی و بازارچه‌های شمیم خدمت با هدف فروش محصولات و صنایع دستی بانوان استان در محوطه بقاع متبرکه شاخص مازندران برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اجرای مراسم تحویل سال نو را یکی از برنامه‌های شاخص طرح آرامش بهاری در استان برشمرد و گفت: حدود 21 هزار نفر در لحظه تحویل سال نو در بقاع متبرکه حضور داشتند.

حیدری با اشاره به بارش باران و برف در روزهای نخست سال جدید و گرفتار شدن مسافران نوروزی در جاده ها و شهرهای استان عنوان کرد: در همین راستا مسافران گرفتار در بارش‌ها در اماکن مذهبی استان اسکان اضطراری داده شدند.

وی بیان کرد: براساس آخرین آمارها تاکنون هزار و 750 مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز