خبرگزاری کار ایران

به مناسبت عید قربان؛

تراکتورسازی بخشنامه فروش منتشر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۷۵۳

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتورسازی به مناسبت عید قربان اولین بخشنامه فروش و دومین برنامه فروش امسال خود برای تعداد محدودی از محصولات خود را به نمایندگی‌ها و کشاورزان صادر کرد.

به گزارش ایلنا از آذربایجان شرقی، ناصر قربانیان اظهار داشت: در این دوره از فروش تمامی مدلهای تولید شده در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به کشاورزان عرضه می شود و کشاورزان براساس نیاز، موارد مصرفی، سطح زیر کشت، فعالیت و ... می توانند نسبت به انتخاب محصول مرتبط اقدام کنند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه اینترنتی فروش تراکتورسازی اظهار داشت: کشاورزانی که قبلا مدارک خود را به هر طریقی یا از مبادی نمایندگی های تراکتورسازی یا شخصاً در این سامانه بارگذاری کرده اند در این مرحله از فروش می توانند حضور داشته باشند.

قربانیان تاکید کرد: طبق اولویت بندی در این بخش نیز مواردی مانند سطح زمین‌های زیر کشت( زراعی، باغی)، نوع کشت( دیمی یا آبی)، نوع فعالیت، دامداری، دامپروری و... ملاک و معیار برای امتیازدهی به متقاضیان جهت قرارگیری در اولویت واگذاری هستند که عدم خریداری تراکتور طی 10 سال گذشته یکی از ملاک‌ها با بالاترین امتیاز جهت صدرنشینی در اولویت بندی است.

این فعال حوزه صنعت و بازار کشور با یادآوری دسته بندی صورت گرفته جهت پاسخگویی به تمامی نیازهای جامعه به تراکتور گفت: تراکتورسازی با تقسیم بندی نیازهای تراکتوری در کشور به بخش‌های زراعی، باغی، دامداری، شیلات، سایر صنایع و کارگاه‌های تولید، حتی تراکتورداران حرفه‌ای را نیز به عنوان یکی از جامعه آماری خود برای هویت بخشی جهت دریافت امتیازات خرید تراکتور در نظر گرفته است.

وی از عرضه ادوات به کشاورزان همزمان با این بخشنامه فروش خبر داد و گفت: همزمان با این بخشنامه، عرضه ادوات کشاورزی از طریق سامانه های فروش تراکتورسازی به کشاورزان نیز آغاز شده و کشاورزان می‌توانند بسته به ضرورت و نوع فعالیت خود ادوات مورد نیازشان را همزمان با ثبت نام این دوره به تراکتورسازی اعلام و آن را خریداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز