خبرگزاری کار ایران

تعویض 55 مورد تیر شکسته و تیرگذاری طی یک‌ماه در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۱۴۸

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از تعویض 55 مورد تیر شکسته و تیرگذاری طی یک‌ماه اخیر در تبریز توسط امور توسعه و بهسازی شبکه خبر داد.

به‌گزارش ایلنا و به نقل روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی با تاکید بر ضرورت نوسازی، بهسازی و رفع عیوب شبکه برق در سطح شهر گفت: از ابتدا تا پایان آذر ماه سال‌جاری  اقدامات گسترده ای در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات در شهر تبریز انجام شده است که از آن جمله می توان به نصب هفت دستگاه ترانس هوایی و 55 مورد چاله‌کنی، حفاری و خاک‌برداری اشاره کرد.

وی در تشریح اقدامات انجام شده در امور توسعه و بهسازی شبکه در آذر ماه گفت: طی این مدت پنج عدد ترانس احداث شده است. هم‌چنین سه‌هزار و 500 متر کابل‌کشی و 9 هزار متر حفاری 20 کیلو ولت در تبریز اجرا شده است.

حسامی با اشاره به اهمیت تبدیل شبکه های مسی به کابل های خودنگهدار افزود:  به همین منظور دوهزار و 200 متر کابل خودنگهدار در آذر ماه احداث شده است.

وی از احداث 65 عدد روشنایی معابر در عرض یک ماه اخیر خبر داد و گفت: با تلاش همکاران این امور، در نقاط مختلف شهر از جمله مناطق لیقوان، باسمنج، سهند، میدان آذربایجان شاهد انجام فعالیت های مختلف توسعه و بهسازی شبکه برق بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز