خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات تونسی:

۳۰ درصد نیاز تونس به تراکتور را تراکتورسازی ایران تامین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۶۵

برنامه ریزی ما برای سال اول خرید ۲۰۰ دستگاه از تولیدات گروه تراکتورسازان می‌باشد / تونس می‌تواند دروازه‌ای برای ورود به بازار اروپا برای تراکتورسازی باشد چرا که تونس فاصله نیم ساعته با اروپا و ۱.۵ ساعته با قلب اروپا دارد. / راه اندازی خط مونتاژ تراکتور در کشور تونس را خواهانبم.

ایلنا: رئیس هیات تونسی گفت: با مشاهده تولیدات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران پیش بینی می‌کنم ۳۰ درصد نیاز کشاورزان تونسی به تراکتور را این مجموعه بتواند تامین کند.
به گزارش ایلنا، محمود جوعینی در حاشیه بازدید هیات تونسی از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران افزود: برنامه ریزی ما برای سال اول خرید ۲۰۰ دستگاه از تولیدات گروه تراکتورسازان است.
وی نیاز باز داخلی کشور تابعش به انواع تراکتور را ۲ هزار دستگاه اعلام کرد و گفت: تونس می‌تواند دروازه‌ای برای ورود به بازار اروپا برای تراکتورسازی باشد چرا که تونس فاصله نیم ساعته با اروپا و ۱.۵ ساعته با قلب اروپا دارد.
جوعینی از صادرات محصولات تولیدی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ شرکت در کشورش به اروپا را نیز مزیتی قابل توجه دانست و گفت: این مزیت‌ها در کنار همکاری با تراکتورسازی می‌تواند زمینه را برای حضور در قلب اروپا فراهم آورد.
این نماینده سابق مجلس تونس در عین حال تولید بیش از ۹۰ درصدی قطعات تراکتور در مجموعه گروه صنعتی تراکتورسازی را مزیتی استثنائی عنوان کرد و گفت: کمتر تولید کننده‌ای را می‌توان یافت که تا این حد بر توان و دانش فنی خود متکی باشد و این موضوع در کنار کیفیت بالای تولیدات، تونس را برای خرید تولیدات تراکتورسازی ایران راغب‌تر می‌کند.
وی در عین حال خواستار رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه تبادلات اقتصادی دو کشور شد و حل این موانع را منوط به تعامل سازنده مقامات دو کشور فرا‌تر از مسائل جانبی دانست.
جوعینی راه اندازی خط مونتاژ تراکتور در کشور متبوعش را از دیگر خواسته خود از گروه تراکتورسازی عنوان کرد و گفت: باتوجه به موقعیت سوق الجیشی تونس در خواست شد تا راه اندازی خط تولید تراکتور در دستور کار و اولویت برنامه‌های طرف ایرانی قرار گیرد.
گفتنی است تونس در حال حاضر ۲ میلیون تن سالانه در بخش غلات تولید دارد که باید سطح زیر کشت ۲.۵ میلیون هکتاری محصولات باغی از جمله زیتون، ۱ میلیون هکتاری سیفی و سبزیجات را نیز به این رقم اضافه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز