خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاداسلامی تبریز:

۴ رشته کار‌شناسی ارشد در دانشگاه آزاداسلامی تبریز تأسیس شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۲۳

رشته‌های زمین‌شناسی محیطی، برنامه ریزی شهری، علوم ورزشی - فیزیولوژی وساخت وتولید در مقطع کار‌شناسی ارشد به تازگی از شورای گسترس آموزش عالی در این دانشگاه مجوز تأسیس گرفته‌اند.

ایلنا: در پی تأسیس ۱۵ رشته جدید پرطرفدار در مقطع کار‌شناسی ارشد در سال تحصیلی جدید در ۶ ماه اخیر در دانشگاه آزاداسلامی تبریز چهار رشته دیگر به آمار رشته‌های جدید این دانشگاه اضافه شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، با اعلام این خبر گفت: هم سو با سیاست‌های توسعه آموزش عالی و نیاز سنجی از منطقه اقدام به تأسیس رشته‌های جدید می‌نماییم.
علی رضایی افزود: رشته‌های زمین‌شناسی محیطی، برنامه ریزی شهری، علوم ورزشی - فیزیولوژی و ساخت و تولید در مقطع کار‌شناسی ارشد به تازگی از شورای گسترس آموزش عالی مجوز تأسیس گرفته‌اند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تأسیس رشته‌های جدید را همسو با سیاست‌های توسعه آموزش عالی عنوان کرد و گفت: تعدد رشته‌های دانشگاهی محور توسعه کشور بوده و با گسترش آن‌ها افراد مستعد بیشتری شناسایی و پرورش می‌یابند و در‌‌نهایت در چرخه خدمت کشور به‌کار گرفته می‌شوند.
وی تصریح کرد: با اضافه شدن این دو رشته تعداد رشته‌های جدید التأسیس این دانشگاه به۱۹ رشته مقطع رسیده است.
رضایی افزود: رشته‌های دندانپزشکی در مقطع دکترا، مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک، مهندسی برق گرایش سیستم‌های قدرت، مهندسی سیستم‌های انرژی و محیط زیست، مهندسی مکاترونیک در سه گرایش: اتوماتیک و کنترل تولید، طراحی رباتهاوسیستمهای مکاترونیکی، ارتباطات جنبی انسان، ماشین و کامپیو‌تر، مهندسی مکانیک(طراحی کاربردی)، مدیریت ورزش(مدیریت بازاریابی در ورزش)، محیط زیست(آموزش محیط زیست)، آموزش وبهسازی منابع انسانی وطراحی شهری درمقطع کار‌شناسی ارشد و رشته‌های مهندسی متالوژی ومواد(متالوژی صنعتی)، بهداشت مواد غذایی، مهندسی اپتیک و لیزر نیز در مقطع کار‌شناسی پیوسته رشته‌هایی است که امسال در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تأسیس شده است.
درحال حاضر ۵ رشته دکترا(PH. D)، ۳رشته دکترای حرفه‌ای، ۵۹رشته کار‌شناسی ارشد، ۸۸ رشته کار‌شناسی و ۳۱ رشته کار‌شناسی ناپیوسته در دانشگاه آزاداسلامی تبریز دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز