خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد واحد ساری:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی در دانشگاه آزاد ساری احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۶۷

جهت افزایش کیفیت سطح آموزشی در گروه های پزشکی و با توجه به نیاز جامعه بدنبال احداثبیمارستان در دانشگاه آزاد ساری هستیم.

دکتر نیاز آذری به افزایش رشته های دکتری تخصصی به ۲۱ رشته در این واحد اشاره کرد و افزود: جهت افزایش کیفیت سطح آموزشی در گروه های پزشکی و با توجه به نیاز جامعه بدنبال احداثبیمارستان در دانشگاه آزاد ساری هستیم.

به گزارش ایلنا، کیومرثنیاز آذری در نشست خبری به مناسبت آستانه سال جدید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در این واحد دانشگاهی، اظهار کرد: از سال ۱۳۸۵ که بنده فعالیت خود را در مسند ریاست این واحد آغاز کردم امتیاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری از رتبه ۵۴۹ به بیش از دو هزار و ۱۰۰ در سال جاری رسیده که بر این اساسرتبه این واحد در بین دانشگاه های آزاد کشور ارتقا یافته و به عنوان دانشگاه آزاد جامع شناخته می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۰۰ دانشجوی دکتری حرفه ای در این واحد دانشگاهی تحصیل می کنند، تصریح کرد: علیرغم اینکه هزینه تجهیزات مورد نیاز این دانشجویان بسیار بالاست اما کلیه امکانات آموزشی و تجهیزات کارگاهی با کیفیت بالا جهت افزایش سطح کیفی آموزش برای دانشجویان رشته پزشکی در این دانشگاه فراهم شده است.

نیازآذری با بیان اینکه سال ۸۵ تنها دو رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ساری داشتیم، افزود: بسیاری از اعضای هیات علمی این واحد فوق لیسانس بوده اند اما اکنون بالغبر۵۰ درصد اساتید دانشگاه آزاد ساری دارای مدرک عالیه دکتری هستند و هم اکنون ۶۶ رشته در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ساری ایجاد شده است.

وی با اعلام اینکهازحدود ۱۲۰۰۰ دانشجویی که در این واحد مشغول تحصیل می باشند که حدود هفت هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد هستند، گفت: بیش از ۳۱ هزار نفر تاکنون در دانشگاه آزاد اسلامی ساری از مقطع کاردانی تا دکتری فارغ التحصیل شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد رشته های دکترای تخصصی از یک رشته در سال ۸۵ به ۲۱ رشته در سال ۹۳ رسیده است، افزود: هم اکنون رشته‌های روانشناسی عمومی، حقوق خصوصی، حقوق کیفری و جرم شناسی، حقوق بین الملل عمومی، حقوق عمومی، مدیریت آموزشی، مدیریت بازرگانی – بازاریابی، مدیریت آموزش عالی، حسابداری، تربیت بدنی و علوم ورزشی – مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، مهندسی عمران - مهندسی و مدیریت ساخت، مهندسی کامپیوتر – سیستمهای نرم افزاری، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، روانشناسی تربیتی، زبان شناسی همگانی، مهندسی برق - قدرت، مهندسی برق – الکترونیک، مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی، مهندسی معماری و علوم اقتصادی در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد ساری تدریس می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان ساروی و خیران نسبت به تخصیص زمین برای احداثبیمارستان ۶۴ تختخوابی در دانشگاه آزاد ساری اقدام کنند، گفت: مجوزهای لازم از سوی وزارت بهداشت و علوم برای احداثاین مرکز درمانی آموزشی اخذ شده است.
نیازآذری با اعلام اینکه تعدادی از پزشکان ایرانی خارج کشور آمادگی خود را برای انجام عمل طبابت تخصصی در این مرکز درمانی اعلام کردند، افزود: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان ساخت و تجهیزات آن هزینه دارد.
نیازآذری با بیان اینکه اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان ما بومی هستند، گفت: خوابگاه لازم برای دانشجویان غیربومی دانشگاه آزاد ساری تهیه شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی جامع واحد ساری سامانه های ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدیدالورود، انجام امور آموزشی از طریق درگاه الکترونیکی، ثبت ورود و خروج دانشجویان به صورت الکترونیکی، ارائه اینترنتی پروپوزال دانشجویان کارشناسی ارشد و سامانه بایگانی الکترونیکی اسناد رااز محصولاتفناورانه این دانشگاه برشمرد و گفت: این سامانه های نرم افزاری توسط پرسنل همین واحد دانشگاهی طراحی و پیاده سازی شده و آماده فروش به سایر واحدهای دانشگاه آزاد و دانشگاههای دولتی و غیرانتفایی و… می باشد.

وی با اشاره به اینکه هیچ ارتباطی با دانشگاه های آسیای میانه را نداریم، افزود: مجوز ایجاد دانشگاه واحدبینالملل را اخذ کردیم ولی تا کامل نشدن مراحل ارتباطی، نمی توانیم تعاملات علمی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با بیان اینکه سه فصلنامه علمی مصوب دراین واحد چاپ و تکثیر می شود، تصریح کرد: تاکنون ۲۸۰ مقاله توسط اساتید این واحد دانشگاهی در مجلات ISI، ۲۵۰ مقاله در مجلات علمی و پژوهشی و ۴۰۰ مقاله در کنفرانس های داخلی و بین المللی منتشر شده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از وی پرسید که علت عدم پذیرش در مسند استانداری مازندران در دولت تدبیر و امید را توضیح دهید، گفت: بنده تحت هیچ شرایطی برای دستیابی به این مسئولیت تلاش نمی‌کنم.

گزینه مطرح تصدی استاندار مازندران در دولت تدبیر و امید با بیان اینکه برای دستیابی به این مسئولیت به هیچ فرد یا جناحی متوسل نشدم، افزود: فرد یا مدیری اگر بخواهد تمام تلاش خود را برای رسیدن به مسند استاندار شدن معطوف کند، چنین فردی برای توسعه استان مفید نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز