خبرگزاری کار ایران

با حضور ۲۴ تیم از سراسر کشور:

مسابقات روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۰۳۳

اولین دوره مسابقات رباتیک کشوری با محوریت ربات مسیریاب پیشرفته سرعتی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به پایان رسید و قهرمان آن مشخص شد.

با همکاری دانشکده مهندسی برق و بسیج دانشجویی و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اولین دوره مسابقات پیشرفته رباتیک کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
به گزارش ایلنا، رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: اولین دوره مسابقات رباتیک کشوری با محوریت ربات مسیریاب پیشرفته سرعتی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به پایان رسید و قهرمان آن مشخص شد.
مجتبی واحدی ضمن اعلام این خبر افزود: پس از رقابت ۲۴ تیم از شهرهای مختلف ایران و از موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی; تیم میلاد نور به سرپرستی سید میلاد مفیدیان از موسسه آموزش عالی میرداماد گرگان به مقام اول دست یافت، تیم سایروس به سرپرستی فاطمه کریمی از دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دوم شد و تیم پازیتیو هم به سرپرستی محمد حسن احمدی از موسسه آموزش عالی میرداماد گرگان مقام سوم را از آن خود کرد. واحدی در مورد نحوه برگزاری مسابقات نیز گفت: در مرحله مقدماتی از بین ۲۴ تیم، ۱۳ تیم به مرحله نهایی راه یافتند و بعد از داوری ۶ نفر از اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود مقام‌های بر‌تر مشخص شد.
وی خاطرنشان کرد: تیم‌ها در دو زمین مقدماتی به رقابت پرداختند و البته یک زمین هم برای تمرین در اختیار آنان قرار داده شده بود.
رئیس دانشکده برق دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: پس از وزن کشی و عکسبرداری و اندازه گیری سایز و نصب هولوگرام مسابقات برای افزایش امنیت بعد از هر مسابقه ربات‌ها قرنطینه می‌شدند.
وی در پایان اظهار داشت که دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود پتانسیل برگزاری مسابقاتی از این دست را در اشل بالا‌تر دارد و امیدواریم با همکاری مراکز علمی و دیگر دانشگاه‌ها بتوانیم این کار علمی را در آینده ادامه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز