خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون فوتبال کشور در مجمع انتخابات هبات فوتبال آذربایجانشرقی:

کسر امتیاز از تیم‌ها، بر اساس آیین نامه انضباطی صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۷۸

درخشش تراکتورسازی فرا‌تر از مسابقات لیگ بر‌تر است.

ایلنا: رییس فدراسیون فوتبال گفت: کسر امتیاز از تیم‌های لیگ بر‌تر بر اساس آیین نامه انضباطی صورت گرفته و شامل تمام تیم‌هایی که از این آیین نامه تخلف کنند، می‌شود.
به گزارش ایلنا علی کفاشیان در حاشیه مجمع انتخابات هیات فوتبال آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون از پنج تیم لیگ بر‌تر به دلایل مختلف انضباطی، یک امتیاز کسر شده و این تصمیم شامل دو سه تیم خاص نخواهد بود.
وی در مورد انتخابات هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و نحوه برگزاری آن، گفت: انتخابات خوبی انجام شد و تمام اعضا بر اساس اساسنامه، در رای گیری حضور یافته و رییس هیات را با آرا خود انتخاب کردند.
کفاشیان افزود: البته اساسنامه هیات‌های استان‌ها اشکالاتی دارد که سعی داریم تا دور بعدی انتخابات و در مجامع آینده فدراسیون این ایراد‌ها را برطرف کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در انتخابات استان‌ها، نمایندگان و بازیکنان لیگ‌های استانی حق حضور دارند که به نظر من این حق باید به بازیکنان لیگ بر‌تر داده شود.
کفاشیان گفت: تلاش می‌کنیم اصلاحات لازم در اساسنامه را انجام دهیم تا این اصلاحات در دور بعدی اعمال شود.
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص ممانعت از حضور تعدادی از خبرنگاران به جلسه این مجمع، افزود: این تصمیم در حیطه اختیارات دبیرخانه مجمع بوده و اطلاعی از این موضوع ندارم.
کفاشیان گفت: باید به شخصیت کاندیداهایی که در این انتخابات بودند احترام گذاشت چرا که هیچ تخلفی در انتخابات صورت نگرفته و همه با هم باید در راه اعتلای فوتبال آذربایجان تلاش کنند.
وی همچنین در خصوص تیم مس سونگون و مشخص شدن تبانی تیم البدر که جایگزین مس در لیگ یک شده است، افزود: کمیته استیناف و انضباطی مستقل از فدراسیون عمل می‌کنند و هر رایی از سوی این دو کمیته صادر شود، اجرا خواهد شد.
وی گفت: حضور چند تیم از فوتبال آذربایجان در لیگ‌های مختلف کشور وظیفه همه ما را سنگین‌تر کرده و اگر هر فردی حتی آقای ششگلانی در انجام این وظایف کوتاهی کند، در مجمع بازخواست خواهد شد.
رئیس فدارسیون فوتبال ایران گفت: در حال حاضر فوتبال تبریز از قطب‌های کشور به شمار رفته و درخشش تراکتورسازی فرا‌تر از مسابقات و در سطح بین‌المللی است.
من کمال تشکر را از هر دو کاندیدا این انتخابات را داشته و باید عنوان کنم که رای گیری توسط اعضای مجمع صورت گرفته و ما باید به نتیجه آرای مجمع احترام بگذاریم.
وی با بیان اینکه انتخابات در سلامت کامل و طبق اساسنامه برگزار شد، ابراز داشت: فوتبال آذربایجان‌شرقی تا چندی پیش عملکرد خوبی نداشت، اما در چهار سال اخیر بسیار موفق عمل کرده و حضور دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد در لیگ بر‌تر فوتبال کشور نمایانگر این ادعا است.
کفاشیان افزود: در حال حاضر فوتبال تبریز از قطب‌های کشور به شمار رفته و درخشش تراکتورسازی فرا‌تر از مسابقات و در سطح بین‌المللی است.
در مجمع انتخابات هیات فوتبال آذربایجان شرقی که با نامزدی شهرام دبیری و جواد ششگلانی برگزار شد، ششگلانی با ۲۵ رای در مقابل ۱۵ رای دبیری به عنوان رییس هیات انتخاب شد.
ششگلانی از ۱۸ سال پیش به عنوان رییس در این هیات حضور دارد.
وی در دور اول و به مدت سه سال به طور انتصابی و دورهای دوم تا چهارم به ترتیب به مدت پنج، شش و چهار سال با انتخابات در راس این هیات قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز