خبرگزاری کار ایران

در برنامه تلویزیونی۹۰ مطرح شد؛

زیرسئوال رفتن مشروعیت‌فدراسیون کفاشیان / پنالتی خسرو تایید شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۱۴

عظیم‌زاده با طرح ۲ اشکال اساسی دراساسنامه فدراسیون(فقدان آیین‌نامه اصلاح اساسنامه و رعایت نشدن نحوه اصلاح اساسنامه) مشروعیت انتخابات ریاست این فدراسیون در سال ۹۰ را زیر سوال برد.

زیر سئوال رفتن مجمع انتخاباتی اسفند ماه سال ۹۰ فدراسیون فوتبال، انتقاد از عملکرد مسئولان نظام وظیفه در خصوص صدور کارت های جعلی برخی از بازیکنان فوتبال و مناظره داغ هوشنگ نصیرزاده و منصور عظیم زاده در خصوص تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال از مهمترین موضوعات برنامه تلویزیونی ۹۰ بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرونده ویژه برنامه دوشنبه شب ۹۰ به حواشی مربوط به تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال و انتخابات سال ۹۰ اختصاص داشت که بیشترین زمان برنامه را نیز به خود اختصاص داد. در این بخش، هوشنگ نصیر زاده رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال با اشاره به بندهایی از قوانین فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا)، شرایط انتصاب رییس این کمیته را اعلام کرد اما محمدرضا براتی کارشناس حقوقی فوتبال، اظهارات نصیرزاده را با استناد به قوانین فیفا رد کرد.

مناظره داغ برنامه بامداد روز سه شنبه، اظهارات منصور عظیم‌زاده رئیس سابق روابط بین الملل فدراسیون فوتبال بود. عظیم زاده با طرح دو اشکال اساسی در اساسنامه فدراسیون فوتبال(آیین نامه نحوه اصلاح اساسنامه و رعایت نشدن نحوه اصلاح اساسنامه) مشروعیت انتخابات ریاست این فدراسیون در سال ۹۰ را زیر سوال برد. رئیس سابق روابط بین الملل فدراسیون فوتبال معتقد بود در طول ۷سال گذشته آیین نامه نحوه اصلاح اساسنامه این فدراسیون وجود نداشته و مراحل قانونی نحوه اصلاح این اساسنامه به درستی اجرا نشده که این موضوع انتخاب مجدد علی کفاشیان به ریاست فدراسیون فوتبال و افزایش اختیارات رئیس در انتخاب نواب رئیس را غیر قانونی کرده است. اظهار نظرهای عظیم زاده و نصیرزاده در مورد ابهامات در اساسنامه فدراسیون فوتبال تا ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه ادامه یافت به طوری که برنامه با بحثدو طرف و بدون نتیجه لازم به اتمام رسید.

در برنامه شب گذشته بخش هایی از تشییع پیکبر مهدی نفر خبرنگار عرصه ورزش، آخرین وضعیت بیماری غلامحسین مظلومی، بررسی هفته سوم لیگ برتر فوتبال و… به روی آنتن رفت. در بخش بررسی داوری دیدار تیم های سپاهان و استقلال، محمد فنایی کارشناس برنامه، صحنه پنالتی اعلام شده توسط علیرضا فغانی و ضربه زدن خسرو حیدری به توپ را با همکاری عادل فردوسی پور بازسازی کرد و بر درستی این پنالتی صحه گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز