خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

نمایشگاه کتاب میعادگاه اصحاب اندیشه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۶۴

فرهنگ متعالی و بالنده در جامعه‌ای نهادینه نمی‌شود مگر اینکه میزان مطالعه در آنجامعه افزایش یابد.

ایلنا: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: نمایشگاه کتاب میعادگاه اصحاب اندیشه است.
به گزارش ایلنا اکبر آرمند با تأکید بر اهمیت نقش مطالعه در جامعه اظهار داشت: فرهنگ متعالی و بالنده در جامعه‌ای نهادینه نمی‌شود مگر اینکه میزان مطالعه در آن جامعه افزایش یابد.
وی افزود: برپایی نمایشگاه کتاب در واقع نشان‌دهنده‌ رشد فرهنگی جامعه است چرا که بدون مطالعهٔ صحیح، مبنای امور دقیق نبوده و منجر به پیشرفت نمی‌شود.
آرمند گفت: نمایشگاه کتاب می‌تواند موجب تولید فکر شده و با بهره گیری از اندیشهٔ فرهیختگان، جامعه را به سمت تعالی رهنمون شود.
وی افزود: نمایشگاه کتاب تبریز با توجه به حضور گستردهٔ ناشران داخلی و خارجی و همچنین حجم بالای کتب ارائه شده درمیان نمایشگاههای بر‌تر کشوری ثبت شده و جایگاه خود را تثبیت کرده است.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: همکاری مردم و مسئولین به ویژه نهادهای فرهنگی و آموزشی می‌تواند موضوع کتاب و کتابخوانی به اولویت اصلی جامعه تبدیل نماید.
براساس این گزارش یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز