خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خبر داد:

بازدید جامعه فرهنگ و هنر کردستان از نمایشگاه کتاب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۰۷

بیش از ۶۰ نفر از خبرنگاران، هنرمندان و فرهنگ دوستان کردستانی، صبح امروز سه شنبه(۱۶ اردیبهشت ماه) با حضور در مصلای امام خمینی(ره) وارد نمایشگاه شدند و از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه از نزدیک بازدید کردند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از بازدید بیش از ۶۰ نفر از خبرنگاران، هنرمندان و فرهنگ دوستان کردستان به بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
جلال قلعه شاخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از سنندج اظهار داشت: هرساله از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تعدادی از جامعه فرهنگ و هنر استان برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: برهمین اساس امسال نیز در راستای حمایت از تازه‌های نشر و ترویج و تقویت فرهنگ کتابخوانی، بیش از ۶۰ نفر از خبرنگاران، هنرمندان و فرهنگ دوستان کردستانی صبح امروز سه شنبه(۱۶ اردیبهشت ماه) با حضور در مصلای امام خمینی(ره) وارد نمایشگاه شدند و از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه از نزدیک بازدید کردند.
قلعه شاخانی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین افراد به ویژه قشر جوان، بالا بردن سطح فرهنگ کتابخوانی در جامعه، دسترسی به منابع و کتب مورد نیاز اصحاب فرهنگ و هنر، بهره‌مندی از تازه‌های نشر و حمایت از رویدادهای فرهنگی را از اهم اهداف اعزام این گروه فرهنگی هنری اعلام کرد.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به برپایی نمایشگاه استانی کتاب نیز خاطر نشان کرد: بنا به برنامه ریزی فرهنگی این اداره کل، زمینه و رایزنی‌های لازم جهت برگزاری نمایشگاه کتاب استانی در فصل تابستان انجام شده است که امیدواریم با جذب اعتبارات لازم شاهد برگزاری این رخداد فرهنگی باشیم.
بیست‌ و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران که با نام «بهشت دانایی در ضیافت کلمات» به عنوان شعار این دوره از نمایشگاه انتخاب شده بود، از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری برای بازدید عموم دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز