خبرگزاری کار ایران

رونمائی از کتب بانکداری اسلامی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۵۵

ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اقشار جامعه بویژه جوانان اشاعه پیدا کند تا شاهد رشد همه جانبه در سطوح مختلف جامعه باشیم.

ایلنا: همزمان با هفته کتاب، هشمتین نمایشگاه سراسری کتاب همدان با حضور چشمگیر ناشران کشوری و استانی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل امور شعب بانک مهراقتصاد استان همدان به همراه تنی چند از مدیران سرپرستی از نمایشگاه بین المللی کتاب همدان بازدید کردند.

جعفری جوزانی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر شرکت نمایشگاه بین المللی همدان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خرسندی از برپائی اینگونه نمایشگاه‌ها تاکید کرد: باید ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اقشار جامعه بویژه جوانان اشاعه پیدا کند تا شاهد رشد همه جانبه در سطوح مختلف جامعه باشیم.

محمدرضا بیاناتی مدیر شرکت نمایشگاه بین المللی همدان با تشکر از حضور جعفری جوزانی در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های برگزاری این نمایشگاه توجه به رویکرد فرهنگی بوده و امیدوارم برگزاری این نمایشگاه بتواند پاسخگوی نیازهای ذهنی مردم در زمینه کتاب و کتابخوانی باشد.

در این بازدید از ۲ جلد کتاب چاپ شده توسط بانک مهراقتصاد، در زمینه بانکداری اسلامی با نام‌های «استقرار نظام بانکی اسلامی» و کتاب «بانکداری اسلامی» رو نمائی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز