خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنعت چاپ در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۰۱۸

همزمان با نهمین نمایشگاه کتاب همدان، نمایشگاه توانمندی‌های صنعت چاپ استان همدان از امروز، دوم شهریور ماه تا ۸ شهریور، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی همدان پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

مدیر اجرایی نمایشگاه توانمندی‌های صنعت چاپ استان در این باره گفت: توسعه چاپ و نشر در کشور نیازمند بسترهایی است که باید محقق شود چراکه ارزان شدن قیمت کتاب، هدیه کتاب‌های نفیس، آموزش کتابخوانی در مدارس و مهم جلوه دادن کتاب در فضای خانواده از جمله بسترهایی است که پیشرفت چاپ و نشر را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از همدان، مهدی زرگریان افزود: این نمایشگاه در تلاش است اهمیت چاپ و نشر را به مردم معرفی کند و در کنار آن امیدواریم طبق فرموده مقام معظم رهبری در حوزه چاپ و نشر به جایگاه ارزشمندی دست پیدا کنیم.

وی هدف از حضور در این نمایشگاه را معرفی پتانسیل‌های صنعت چاپ استان عنوان کرد و گفت: نمونه کار در حوزه چاپ استان و دستگاهایی در این خوص در معرض دید بازدید کنندگان در غرفه قرار گرفته است و اطلاع رسانی تخصصی توسط کار‌شناسان مربوطه ارائه خواهد شد.

زرگریان گفت: ‌ توسعه اقتصادی بدون فرهنگ کامل نخواهد شد و حتی می‌توان گفت که صنعت چاپ و نشر زیربنای تحول اقتصادی است، زیرا چاپ و نشر با تمام ابعاد سیاسی و اقتصادی در ارتباط است.

وی اضافه کرد: صنعت چاپ در همدان به دلیل اینکه رو به رشد است نیازمند حمایت و نگاه ویژه است.

علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ و بعدظهر از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز