خبرگزاری کار ایران

با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

نمایشگاه کتاب با ۲۰ هزار عنوان در هندیجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۷۲

در این نمایشگاه ۲۰ هزار عنوان کتاب عرضه شده که عموم مردم به‌خصوص فرهیختگان می‌توانند از جدید‌ترین کتاب‌ها استفاده کنند.

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و ارزش‌های مطالعه در جامعه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه کتاب در شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، فرماندار هندیجان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از ۲۷ اردیبهشت الی ۱۵ خرداد ماه سال جاری در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای علاقه مندان دایر است.

جعفری نسب افزود: در نمایشگاه مذکور ۲۰ هزار جلد کتاب عرضه شده که عموم مردم به‌خصوص فرهیختگان می‌توانند از جدید‌ترین کتاب‌ها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرموده، کتاب دروازه‌ای به‌سوی گسترش دانش و معرفت است بر این اساس جامعه نیاز به فرهنگ مطالعه دارد و فرهنگ آن با کتاب ارتقاء پیدا می‌کند. اگر این فرهنگ نهادینه شود در جامعه ما نشاط فکری و رفتار‌های اجتماعی تعدیل می‌شود.

حسین پوردوستعلی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیز خاطرنشان کرد: ما هرساله به مناسبت‌های مختلف چندین نمایشگاه کتاب بر پا می‌کنیم و انشالله در سال مزین به فرهنگ، تلاش‌های خود را در تحقق آن انجام خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز