خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

کار کرد دانشگاه باید در اعتلای جامعه موثر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۶۵

سازمانی پویا، اثرگذار وبهره ور است که یادگیرنده باشد و دانشگاه به عنوان نماد سازمان یادگیرنده باید کارکردش در اعتلای جامعه موثر باشد.

ایلنا: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کارکرد دانشگاه باید در اعتلای جامعه موثر باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا منادی که در اولین کارگاه آموزشی مدیران و کارکنان گزینش استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان سخن می‌گفت افزود: سازمانی پویا، اثرگذار و بهره ور است که یادگیرنده باشد و دانشگاه به عنوان نماد سازمان یادگیرنده باید کارکردش در اعتلای جامعه موثر باشد.
رئیس منطقه۱۳ دانشگاه آزاداسلامی افزود: مهم‌ترین محل برای آموزش و تعالی انسان‌ها و اعتلای جامعه دانشگاه است زیرا در آن افراد متخصص و آینده سازان کشور تربیت می‌شوند.
منادی تصریح کرد: کار گزینش انتخابگری افراد اصلح برای پست‌ها و شغل‌های مختلف است و برای دانشگاه بهترین افراد باید از بهترین خانواده‌ها انتخاب شوندزیرا نهاد خانواده مهم‌ترین نهاد در شکل گیری شخصیت افراد است.
رئیس منطقه۱۳ دانشگاه آزاداسلامی تأکید کرد: کارکنان گزینش باید افرادی با محبت باشند و ایجاد اعتماد کنند و خود نیز در معرض مراقبت و گزینش باشند.
به همت دفتر گزینش دانشگاه آزاداسلامی تبریز، اولین کارگاه آموزشی مدیران وکارکنان گزینش دانشگاه‌های آزاداسلامی استانهای آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان درسالن شمس واحد تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز