خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

هیچ گروهی نمی‌تواند انقلاب را به نفع خود مصادره کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۲۹

جشن بزرگ انقلاب اسلامی یک هزار نفری خانواده هلال احمر آذربایجان شرقی برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی به همه مردم تعلق دارد و هیچ گروه خاصی نمی‌تواند انقلاب را به نفع خود مصادره کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا سعید شبستری خیابانی که در جشن یک هزار نفری خانواده هلال احمر استان آذربایجان شرقی به مناسبت دهه فجر، در تالار وحدت دانشگاه تبریز سخن می گفت افزود: مردم ما در انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کرده‌اند که باید نسل جوان را با آن آشنا کنیم و امروز وظیفه علما و دلسوزان جامعه این است که به سوالات نسل جوان در خصوص انقلاب پاسخ دهند.

وی ادامه داد: فراموش نکرده‌ایم که حکومت طاغوت چه بر سر این مردم آورده بود و این حضرت امام بود که با شجاعت تمام و حمایت مردم در مقابل ظلم و ستم طاغوت ایستاد و این انقلاب را به سرمنزل پیروزی رساند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: امروز ایجاد اختلاف در جامعه و ناامید کردن مردم، حرکت کردن در مسیر دشمن و گناهی نابخشودنی است و کسانی که در این مسیر حرکت می‌کنند پایگاهی در بین مردم و نظام ندارند.

شبستری با بیان این که همه گروه‌ها باید خود را با مردم و انقلاب و رهبری تطبیق دهند، افزود: امروز مملکت نیاز به آرامش دارد و باید همه در راستای برطرف نمودن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند.

وی به دو سیاست مهم دولت اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید در دو حوزه امنیت و سلامت اهتمام ویژه‌ای دارد که تلاش‌های دولت در این زمینه مورد تاکید و تایید و حمایت مقام معظم رهبری بوده است.

شبستری با بیان این که مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد و وفاداری خود به نظام را نشان خواهند داد، افزود: ملت ما نشان داده‌اند که همیشه در بدترین و سخت‌ترین شرایط و حساس‌ترین لحظات در کنار نظام بوده‌اند.

همچنین در این مراسم از بازنشستگان و اعضای نمونه هلال احمر استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

گفتنی است در این مراسم گروه های هنری مطرح در سطح استان به اجرای برنامه پرداخته و شاعر بلند آوازه معاصر استاد کریمی مراغه ای به قرائت شعر پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز