خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

ارزش صادرات کالاهای غیرنفتی آذربایجان شرقی ۳۵ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۲۹

در سه ماهه سال ۹۲ مقصد صادرات کالاهای غیر نفتی به ۸۵ کشور و واردات از ۳۸ کشور بوده است. / در پنج ماهه اول سال جاری مقدار ۱۷۱ هزار و ۵۶۴ تن انواع کالا به ارزش ۳۷۵ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۷۱۱ دلار از طریق گمرکات استان آذربایجان شرقی وارد کشور شده است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: در پنج ماهه اول سال جاری وزن کالاهای صادراتی استان معادل۹۱۹ هزار و ۷۰۰ تن بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جعفر عظمایی گفت: در پنج ماهه اول سال جاری مقدار ۴۸۸ هزار و ۸۰ تن انواع کالا به ارزش ۴۲۹ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۴۷۵ دلار از طریق گمرکات استان به خارج از کشور صادر شده است.
وی اظهار داشت: این ارقام در مقایسه با سال قبل از لحاظ وزنی ۶۲ درصد و از لحاظ ارزشی ۳۵ درصد رشد داشته است.
وی همچنین افزود: در پنج ماهه اول سال جاری مقدار ۱۷۱ هزار و ۵۶۴ تن انواع کالا به ارزش ۳۷۵ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۷۱۱ دلار از طریق گمرکات استان آذربایجان شرقی وارد کشور شده است.
عظمایی با بیان اینکه این ارقام نسبت به مدت مشابه سال ۹۱، به لحاظ وزنی ۲۴ درصد و به لحاظ ارزشی از ۲۷ درصد کاهش برخوردار بوده است تصریح کرد: در سه ماهه سال ۹۲ مقصد صادرات کالاهای غیر نفتی به ۸۵ کشور و واردات از ۳۸ کشور بوده است.
وی در پایان خاطر نشان ساخت: آمار صادرات کالاهای غیر نفتی استان بدون احتساب صادرات خدمات فنی و مهندسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز