خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:

برخلاف تصور نسل جوان انقلاب اسلامی ریشه‌های فرهنگی داشت

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۰۰۲

در هفتمین روز از دهه فجر، توسط جامعه کارگری منطقه اسلامشهر مراسم جشنی به مناسبت بزرگ‌ داشت آغاز سی‌وهشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم گفت: برخلاف تصور نسل جوان ریشه‌های انقلاب اسلامی سال 57 نه به مسائل اقتصادی که به خاستگاه‌های فرهنگی و ارزشی جامعه مردم ایران مربوط می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی و به تبع آن نظام جمهوری اسلامی برای این منظور به ثمر رسید که فرهنگ آزادی بیان و آزادی اندیشه در جامعه حاکم شود.

این فعال کارگری گفت: تمام تلاش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی برای این بود که امروز بتوانیم دستگاه‌های مختلف اجرایی و دولتی را نقد کنیم زیرا نظام جمهوری اسلامی برآمده از آرای مردم است.

صادقی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در 7 اسفند گفت: جامعه کارگری نماینده‌ای را می‌خواهندکه در غم و شادی آنها شریک باشند و به نمایندگانی که به خاطر دستاوردهایی همچون برداشته شدن تحریم‌های ظالمانه اقتصادی ناخوش می‌شوند نیازی ندارد.

وی ادامه داد: اگر جامعه کارگری از فرصت به وجود آمده در انتخابات اسفند استفاده نکند نمی‌تواند در دوران پسا‌تحریم از فرجام برجام منتفع شوند.

صادقی با بیان اینکه تنها دارایی کارگران توان فکری و جسمی که از آن در بازار کار استفاده می‌کنند، افزود: برای جماعت کارگر برجام زمانی به فرجام می‌رسد که شرایط بازار کار در جهت ایجاد فرصت های شغلی ماندگار و افزایش توان اقتصادی کارگران تغییر کند.

همچنین «سهیلا جلودارزاده» رئیس اتحادیه زنان کارگر نیز به عنوان دیگر سخنرانان این مراسم  گفت: جامعه کارگری در آخرین حضور فراگیر خود حماسه انتخابات سال 92 ریاست جمهوری را رقم زد.

وی افزود: نتیجه مشهود این حماسه این بود که امروز با تدبیر دولت شاهد برداشته شدن تحریم‌های ظالمانه اقتصادی هستیم.

جلودارزاده  با اشاره به انتخابات مجلس در 7 اسفند گفت: باید نمایندگانی در مجلس باشند که متخصص، متعهد و دلسوز باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز