خبرگزاری کار ایران

چهار عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان در زمره یک درصد برتر نخبگان علمی جهان قرار گرفتند

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان از قرار گرفتن چهار عضو هیأت علمی این دانشگاه در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان  مجید منعم‌زاده گفت: براساس داده‌های منتشر شده از پایگاه طلایه‌داران علم تامسون رویترز، آقایان علیرضا اشرفی(عضو هیات علمی ریاضی محض)، مهران رضایی(عضو هیأت علمی مهندسی شیمی)، عباس سعادتمندی (عضو هیأت علمی گروه ریاضی) و مسعود صلواتی نیاسری (عضو هیأت علمی گروه شیمی) دانشگاه کاشان، در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفته‌اند.

وی اظهارکرد: پایگاه استنادی طلایه‌داران علم تامسون رویترز بر اساس فعالیت 10 سال اخیر پژوهشگران به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا می‌پردازد و هر دو ماه یک بار بر اساس آخرین تحولات در شبکه علم بین‌الملل روزآمد می‌شوند.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: معیار انتخاب پژوهشگران برتر، تعداد استنادی صورت گرفته به تولیدات علمی آن و در رشته و حوزه‌های موضوع 22 گانه است.

منعم‌زاده افزود: بر همین اساس پژوهشگرانی که براساس مقالات چاپ شده خود بالاترین استناد را داشته‌اند مرتب‌سازی و سپس یک درصد برتر در حوزه‌های موضوعی مختلف انتخاب و به عنوان نخبگان برتر در نظر گرفته می‌شوند.

کد خبر : ۳۳۹۹۳۷