خبرگزاری کار ایران

مقاله استاد دانشگاه تبریز به عنوان مقاله مستند انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۶۸

مقاله سید جمال الدین پیغمبر دوست، عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز از زمان چاپ آن در سال ۲۰۱۰ تا به امروز بیش از ۳۳۸ مورد ارجاع قرار گرفته است.

مقاله سید جمال الدین پیغمبردوست، عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز به عنوان سه مقاله پراستناد، در پایگاه استنادی(ISI) انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، مقاله این استاد دانشگاه تبریز تحت عنوان " Review of the Proton Exchange Membranes for Fuel Cell Applications " از زمان چاپ آن در سال ۲۰۱۰ تا به امروز بیش از ۳۳۸ مورد ارجاع قرار گرفته است.

خاطر نشان می شود: این مقاله عضو هیأت علمی دانشکده شیمی در ژورنال " International Journal of Hydrogen Energy " که متعلق به انجمن انرژی هیدورژنی آمریکا(International Association for Hydrogen Energy) می‌باشد، به چاپ رسیده است.

این مقاله در زمینه غشاهای پلیمری تبادل پروتون برای کاربرد در پیل‌های سوختی نوع PEM بوده که جزو زمینه‌های بسیار مهم تحقیقاتی در دنیای امروز است.

همین گزارش حاکی است: سید جمال الدین پیغمبردوست متولد ۱۳۵۸ شهرستان مرند بوده و ثبت یک مورد اختراع، چاپ ۷ مقاله ISI در مجلات بین‌المللی، ارایه ۵۲ مقاله در کنفرانس های بین المللی و ملی، انجام ۴ طرح پژوهشی و راهنمایی و مشاوره ۱۳ پایان نامه در مقطع تحصیلات تکمیلی از جمله سوابق علمی و پژوهشی این استادیار علوم و تکنولوژی پلیمر دانشگاه تبریز به شمار می‌رود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز