خبرگزاری کار ایران

در مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین دوره جایزه ملی علامه طباطبایی صورت گرفت؛

تجلیل از استاد دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یکی از ۱۹ محقق و پژوهشگر برگزیده کشور

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۳۲

استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن کسب عنوان برگزیده سومین دوره جایزه ملی علامه طباطبایی، به عنوان یکی از ۱۹ محقق و پژوهشگر برگزیده کشور لوح خود را از رییس جمهور دریافت کرد.

در مراسم تجلیل از برگزیدگان این دوره از جایزه ملی علامه طباطبایی که روزگذشته و با حضور جمعی از استادان، محققان و نیز تعدادی از هنرمندان در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، علی اصغر انصافی استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یکی از ۱۹ محقق و پژوهشگر برگزیده کشور مورد تجلیل رییس جمهور قرار گرفت.
به گزارش ایلنا؛ پژوهشگر پراستناد ISI، دانشمند برجسته جهان اسلام، پژوهشگر برتر علوم پایه کشور، برگزیده جشنواره های متعدد ملی وبین المللی همچون خوارزمی، رازی و… بخشی از افتخارات علی اصغر انصافی استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان است.
جایزه ملی علامه طباطبایی که از سال ۱۳۹۰ هر ساله از سوی بنیاد ملی نخبگان به استادان ممتاز دانشگاه‎ها و پژوهشگران برجسته ایرانی اعطاء می‎شود با هدف پیشبرد امر تحقیق، پژوهش و به کار گیری موثر محققان و هنرمندان جوان در امور فرهنگی کشور در نظر گرفته شده است.
در این دوره که همزمان ۹ نخبه هنری با اعطاء جایزه شهید آوینی مورد تجلیل قرار گرفتند، ۱۹ استاد برجسته دانشگاهی از میان ۲۰۰ کاندیدا برای جایزه علامه طباطبایی برگزیده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز