خبرگزاری کار ایران

جانشین بسیج اساتید استان زنجان:

تبیین دستاوردهای ۹دی بواسطه نخبگان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۲۳

جانشین بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه یوم‌الله ۹ دی سال ۸۸ نشات گرفته از باور عمیق ملت به نظام و انقلاب اسلامی ایران بود.

جانشین بسیج اساتید استان زنجان، گفت: فتنه سال ۸۸ حاصل در تلاش بود با ایجاد تنش در بین مردم به انقلاب اسلامی ضربه بزند که با رهنمون‌های رهبری و حضور به موقع مردم در ۹ دی نقشه دشمنان برآب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اکبر رجبی، امروز سه شنبه(۹دی) ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با محوریت ولی‌فقیه و مشارکت مردمی روح امیدی برای مستضعفان و هشداری برای مستکبران و ظالمان جهان بود.

وی بیان کرد: احیای کرامت انسانی و نقش داشتن مردم در حاکمیت بر تعیین سرنوشت، خود یکی از اهداف انقلاب بود.

رجبی ادامه داد: استعمار و بدخواهان از‌‌ همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی بنای ناسازگاری و دشمنی با انقلاب اسلامی را شروع کردند و با ایجاد توطئه‌ در مقابل نظام مقدس ایران ایستادند.

این مسئول افزود: روشنفکری و تدابیر دلسوزانه معمار کبیر انقلاب امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور به موقع و با بصیرت آحاد مردم در تمام صحنه‌ها، توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کرد.

این استاد دانشگاه به فتنه ۸۸، اشاره کرد و گفت: فتنه سال ۸۸ حاصل در تلاش بود با ایجاد تنش در بین مردم به انقلاب اسلامی ضربه بزند که با رهنمون‌های رهبری و حضور به موقع مردم در ۹ دی نقشه دشمنان برآب شد.

رجبی در پایان تصریح کرد: حضور مردم در روز بصیرت یک حضور گسترده، یکپارچه و کم‌نظیر و ماندگار و نشان دهنده عمق باور، ایمان و اعتقاد راستین مردم به نظام و رهبری بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز