خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان مطرح کرد:

تجزیه و تجلیل داده‌ها و تهیه گزارش‌های مقایسه‌ای از وظایف اصلی حوزه آمار است

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۸۹۸

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: اعداد و ارقام به تنهایی ممکن است حرفی برای ما نداشته باشند ولی تجزیه و تحلیل و مقایسه تغییرات آنها بیانگر حرکت درست یا انحراف سیستم ها در مسیر اهداف است.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست آموزشی کارشناسان آمار شعب تابعه با حضور مدیرکل استان گیلان برگزار شد.

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی‌گیلان در این نشست با تاکید بر اهمیت و نقش آمار در برنامه ریزی‌ها و تصمیم گیری‌ها، تجزیه و تحلیل داده‌ها و مقایسه اطلاعات آماری را از وظایف اصلی کارشناسان این بخش برشمرد .

وی با اشاره به اهمیت تحلیل شاخصهای رتبه بندی و ضرورت بررسی و شناسایی راهکارهای اثربخش در مولفه های تخصصی بخش بیمه ای ، خواستار تمرکز و توجه ویژه در این راستا شد .

مدیرکل تامین اجتماعی‌گیلان دراین نشست،کارشناسان آمار را به منزله هشداردهندگان به سیستم تلقی‌ کرد که می‌توانند باتجزیه و تجلیل اطلاعات آماری در مواقع ضروری با به صدادرآوردن زنگ‌های خطر مجموعه را یاری کنند.

حق پرست همچنین اظهار داشت: اعداد و ارقام به تنهایی ممکن است حرفی برای ما نداشته باشند ولی تجزیه و تحلیل و مقایسه تغییرات آنها بیانگر حرکت درست یا انحراف سیستم ها در مسیر اهداف است.

در پایان این نشست طی مراسمی از تلاش‌ها و زحمات تمامی فعالان این بخش تجلیل بعمل آمد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز