خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی شهرداری رشت:

پرونده آلودگی رودخانه‌های رشت، روی میز بازرسی کل کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۶۹۷

سازمان بازرسی کل کشور به شدت به دنبال حذف معضل آلودگی رودخانه‌ها از سیمای کلانشهر رشت است.

معاون عمرانی شهرداری رشت، با بیان اینکه پرونده آلودگی رودخانه‌های کلانشهر رشت روی میز بازرسی کل کشور است، گفت: رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود در سطر فهرست آلودگی رودخانه‌های کلانشهر رشت قرار دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد صادق رسولیان، در مورد وضعیت ساماندهی رودخانه‌های رشت، گفت: رودخانه‌های کلانشهر رشت علاوه بر منبع تامین آب می‌توانستند بهترین مناطق بکر گردشگری و توریستی را در شهر ایجاد کنند اما در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار ندارند.

وی با اشاره به اینکه پرونده آلودگی رودخانه‌های کلانشهر رشت روی میز بازرسی کل کشور است، ادامه داد: وضعیت بد رودخانه‌های رشت نه تنها معضل استانی بلکه یک بحران کشوری است.

معاون عمرانی شهرداری رشت، تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور به شدت به دنبال حذف این معضل از سیمای کلانشهر رشت است.

رسولیان در ادامه این مطلب رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود را در سطر فهرست آلودگی رودخانه‌های کلانشهر رشت عنوان کرد و مدیریت واحد را ابزار اصلی و زیر بنایی حل این معضل دانست.

وی اضافه کرد: سیاست‌های برگرفته با موازی کاری نه تنها این مشکل را حل نخواهد کرد بلکه قدمت معضل وضعیت بد رودخانه‌های رشت را طولانی‌تر خواهد کرد.

معاون عمرانی شهرداری رشت در خاتمه اظهار کرد: باید با کنار گذاشتن موازی کاری‌ها و دستیابی به مدیریتی واحد جهت رفع معضلات به یک عزم ملی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز