خبرگزاری کار ایران

معرفی برترین‌های جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۶۳۳

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از معرفی ۱۱۲ برگزیده جشنراواره کتابخوانی رضوی در گیلان خبر داد و گفت: ۵ منتخب به جشنواره کتابخوانی رضوی کشوری اعزام می شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، یاسر تقوی در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رشت اظهار کرد: گیلانی‌ها در بخش کتاب خوانی پیش قراول هستند و فرهنگ مطالعه در این استان نهادینه شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به استقبال کم نظیر گیلانی‌ها از جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: اقشار و سلیقه‌های فکری مختلف مردم از سراسر گیلان در این جشنواره شرکت کردند.

تقوی با اشاره به قالب‌های مختلف جشنواره کتابخوانی رضوی اضافه کرد: این جشنواره در قالب‌های شعر، نقاشی، هنرهای تجسمی، چهار گزینه‌ای، هنرهای دیجیتال، نقش خانوادگی و پویش کتابخوانی در ۲ بخش فردی و گروهی (خانوادگی) برگزار شد.

وی از معرفی ۱۱۲ برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان خبر داد و افزود: از سوی داوران، ۱۱۲ نفر به عنوان برترین‌های این جشنواره در بخش‌های مختلف انتخاب شدند و همچنین پنج برگزیده برتر نیز به جشنواره کتابخوانی رضوی کشوری اعزام می‌شوند.

به گفته تقوی بیش از ۲۳ هزار نفر در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز