خبرگزاری کار ایران

تحویل حدود ۷۰۰ واحد مسکن محرومان در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۵۱

مدیرکل کمیته امداد گیلان از تحویل حدود ۷۰۰ واحد مسکن محرومین در گیلان خبر داد و گفت: ۸۰ درصد مناطق گیلان، کوهستانی و کوهپایه ای بوده و ساخت مسکن در چنین موقعیت مکانی بسیار سخت است.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی امروز در نشست خبری اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در نهادینه کردن فرهنگ خیرخواهی و نوع دوستی نقش آفرین هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان از تحت پوشش بیش از ۱۲۷ هزار خانوار این نهاد حمایتی در استان خبر داد و اضافه کرد: از این داده آماری، بیش از ۸۹ هزار خانوار بالای ۶۰ سال هستند.

اهرابی از پرداخت ۹۴ میلیارد تومان مستمری به مددجویان گیلان خبر داد و بیان کرد: بسیاری از مددجویان و مخاطبان امداد برای تأمین پرداخت اجاره بهای مسکن به این نهاد حمایتی مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از مددجویان در بخش مسکن بیش از ۶ میلیارد تومان تسهیلات اسکان موقت پرداخت کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه پوشش مشکلات معیشتی و اقتصادی افراد کمتر برخوردار در اولویت قرار دارد، گفت: بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای گره گشایی افراد پرداخت شده است.

اهرابی با بیان اینکه بیش از ۶ میلیارد تومان تأمین لوازم ضروری زندگی پرداخت شده است، اضافه کرد: قریب به ۲ هزار مورد با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به افراد پرداخت شده است.

وی از ساخت ۱۳۲۳ واحد مسکن محرومان در این استان خبر داد و افزود: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با بنیاد مسکن منعقد شد، سهمیه ۱۳۲۳ واحد مسکن محرومین به استان اختصاص یافت که ۵۶۰ واحد تحویل و ۷۵۶ واحد در دست ساخت است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به توافق نامه با سپاه و بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن محرومین، بیان کرد: بر اساس توافق نامه با بنیاد مستضعفان، ۱۲۰ واحد دیگر سهمیه گرفته شد که تاکنون ۱۱ واحد تحویل و ۱۰۲ واحد هم در دست ساخت و همچنین در توافق نامه با سپاه، از سهمیه ۷۵۰ واحد اختصاص یافت، ۵۰۰ واحد در حال ساخت است.

اهرابی از تحویل قریب به ۷۰۰ واحد مسکن محرومین در گیلان خبر داد و بیان کرد: ۸۰ درصد مناطق گیلان، کوهستانی و کوهپایه ای بوده و ساخت مسکن در چنین موقعیت مکانی بسیار سخت است.

وی از ثبت نام ۱۵ هزار نفر مددجوی کمیته امداد در سامانه مسکن ملی خبر داد و افزود: از این تعداد از مددجویان، کار ۵۶۰ نفر به مرحله تخصیص منابع رسیده است.

 

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز