خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه نینوا استان:

در ۷۵ روز اخیرگلستان جزو امن ترین استان های کشور بود/ما اعتراض و اغتشاش را متفاوت میدانیم ، اعتراض و نقد را حق همه می دانیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۰۸

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در ۷۵ روز اخیر گلستان جزو امن‌ترین استان‌های کشور بود و این امنیت را مدیون بصیرت و آگاهی مردمی هستیم که با دشمنان همراهی نکردند و نقشه ایادی استکبار را خنثی کردند.

به گزارش ایلنای گلستان، سردار علی ملک علی شاهکوهی در مراسم گرامیداشت روز دانشجوی دانشگاه آزاد گرگان اظهار کرد: ۱۶ آذر سالروز ولادت شعار کلیدی “ مرگ بر آمریکا است” و اگر کسی بگوید این شعار صرفا متعلق به ایام انقلاب اسلامی است نشان می‌دهد فلسفه ۱۶ آذر سال ۳۲ و روز دانشجو را نمی‌داند، پس ۱۶ آذر متعلق به دانشجوی ضد آمریکا است.

وی ادامه داد: شما قشر فرهیخته جامعه ما هستید و آینده کشور متعلق به شما است، اما دشمنان ما با ایران قوی مخالفند و می‌خواهند کشوری تکه تکه را تحویل نسل آینده ما بدهند.

وی گفت: ما اعتراض و اغتشاش را متفاوت میدانیم لذا اعتراض و نقد را حق همه می دانیم اما اینکه کسی با سلاح سرد یا گرم به خیابان بیاید، اماکن عمومی را به آتش بکشد و زندگی عادی مردم را دچار خلل کند عین اغتشاش است.

وی تصریح کرد: در فتنه اخیر یکی از اهداف دشمن تعطیل شدن دانشگاه‌ها بود اما همین همراه نبودن شما دانشجویان با دشمن این جنگ شناختی را با شکست مواجه کرد و عوامل سیا در میانه اغتشاشات ، شکست آن را به دولت‌مردان آمریکا اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز