خبرگزاری کار ایران

شهردار گرگان:

تحقق بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان نیازمند همت بلند و اقدام جهادی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۹۱۳

شهردار گرگان گفت: تحقق بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان نیازمند همت بلند و اقدام جهادی است و تسهیل و روان‌سازی کارها در بخش‌های مختلف شهرداری می‌تواند در تحقق کامل بودجه به ما کمک کند.

به گزارش ایلنای گلستان، سیدمحمدرضا سیدالنگی در جلسه ابلاغ پیش‌بینی بودجه درآمدی سازمان‌ها و مناطق سه‌گانه شهرداری اظهارکرد: شهرداری، یک دستگاه درآمد هزینه‌ای است و برای اینکه بتوانیم هزینه‌ها را تامین کنیم باید در تحقق درآمد نیز نقش داشته باشیم.

شهردار گرگان گفت: راهبرد ما در تحقق بودجه، وصول درآمد و کاهش و مدیریت بهتر هزینه‌ها بوده و لازم است همه سازمان‌ها و مناطق براساس یک برنامه مشخص برای تحقق بودجه درآمدی تلاش کنند و گزارش ان را به صورت ماهانه ارائه دهند.

وی گفت: تجربه سال گذشته نشان داد که ظرفیت‌های درآمدی زیادی داریم اما تحقق آن نیازمند کار جمعی، همت بلند و اقدام جهادی است. تسهیل و روان‌سازی کارها در بخش‌های مختلف شهرداری می‌تواند در تحقق کامل بودجه به ما کمک کند.

سیدالنگی خطاب به معاونان، روسای سازمان‌ها و مدیران مناطق بیان کرد: برای تحقق بودجه و هر اقدامی، برنامه داشته باشید. برای پروژه‌های خاص که تکلیف بودجه‌ای دارد، پیوست تهیه و به ایده‌های خلاقانه و نو در جهت تحقق درآمد توجه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز