خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مردم مصرف برق خود را ۲۰ درصد کاهش دهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۸۲۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: مصرف برق دراستان بسیار زیاد است و نیاز است مردم ۲۰ درصد مصرف برق خودرا کاهش دهند تا شاهد خاموشی درگلستان نباشیم.

علی اکبر نصیری در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: در بدترین حالت بحرانی مصرف برق گلستان قرار داریم که ۱۲۰۰  مگاوات مصرف برق استان در روز هست و مصرف امروز به ۱۴۰۰ مگاوات رسیده  است.

وی ادامه داد۲۰۰مگاوات  برق باید صرفه جویی شود  و مردم گلستان فقط ۲۰ درصد صرفه جویی کنند مشکلی نخواهیم داشت که تمام تلاش ما بر این است که خاموشی برق برای مشترکان خانگی رقم نخورد.

نصیری افزود: واکسیناسیون کرونا درحد وسیعی در استان  امروز افزایش پیدا کرده  و مجبور شدیم برق بسیاری از مناطق استان  را قطع نکنیم  که مردم امروز همکاری کنند بتوانیم این بحران را پشت سربگذرانیم.

وی یادآور شد: توصیه ما به مردم این است که درساعت های  ۱۲ الی ۱۸ و۲۱ الی ۲۴  حتما صرفه جویی کنند وسایل برقی اضافی را استفاده نکنند که در شرایط سختی هستیم و بسیار از مردم درخانه هایشان بیمار کرونایی دارند که سخت است برق مشترکان خانگی قطع شود.

وی تصریح کرد:مشترکان درجه سیستم های سرمایشی خود را به دمای ۲۴ درجه سانتیگراد تنظیم کنند وتناوب از پنکه استفاده کنند  ودرساعت های اوج مصرف  از وسایل پر مصرف وغیر ضروری در ساعت های اوج مصرف برق  استفاده نکنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گلستان خاطر نشان کرد: برای  تامین مصرف برق استان  از ساعت های ۱۴ الی ۱۸  برق شهرک های صنعتی  استان گلستان قطع می شود که البته ۹۰ درصد  کارخانه های شهرک صنعتی در استان یک شیفت کار می کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز