خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

ممنوعیت پرواز پهپادها در آسمان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۴۹۲

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت پرواز هرگونه هلی‌شات و هلی‌کم حتی پهپادهای گروه های فیلمسازی در آسمان این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سردار مهدی انصاری در گفت و گو با رسانه‌ها در یاسوج تاکید کرد: استفاده از هر نوع وسیله پرنده اعم از هلی شات و هلی کم در استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع و در صورت مشاهده توقیف می‌شود.

وی مهم‌ترین دلایل ممنوعیت پرواز پهپادها در آسمان استان کهگیلویه و بویراحمد را حفظ حراست حریم هوایی کشور و پیشگیری از اتفاقات سوء امنیتی عنوان و اظهارداشت:‌ با توجه به استفاده گسترده از وسایل پرنده تصویربرداری(هلی شات) و هلی کم( پهپاد) در مراسم عروسی، ساخت کلیپهای غیرمتعارف و ساخت فیلم‌های مستند در مکان‌های نامعلوم و معلوم در استان پرواز این وسایل ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه معاونت اجتماعی ناجا استفاده از هرگونه وسایل پرنده را ممنوع اعلام کرده، اظهارداشت: در صورت مشاهده پرواز ، این وسایل  توقیف و مصادره می‌شود.

انصاری گفت: مجوز استفاده از پهپاد برای گروه‌های فیلم سازی نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع اعلام شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز