خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبرداد:

احتمال لغو مصوبه تعطیلی روز پنجشنبه در کهگیلویه و بویراحمد/ دادگستری روز پنجشنبه تعطیل نیست

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۷۳۸

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از احتمال لغو مصوبه تعطیلی روز پنجشنبه در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در نشست رسانه‌ای در پاسخ به این سئوال که تعطیلی روز پنجشنبه در استان کهگیلویه و بویراحمد قانونی است یاخیر؟ اظهارداشت: به نظر من نیازی به تعطیلی روز پنجشنبه در این استان باتوجه به دو اقلیم سردسیری و گرمسیری نیست.

وی گفت: براساس مصوبه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و بدلیل مدیریت مصرف انرژی، ساعات اداری مناطق گرمسیری در این استان از شش و نیم تا 13 و نیم بوده و دیگر نیازی به تعطیلی پنجشنبه نیست.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرایط آب و هوایی و دمای‌هوا در شهرستان‌های سردسیری کمتر از 45 درجه است، ادامه داد: براساس دستورالعمل صادره از معاون اول رئیس‌جمهور، کاهش ساعات اداری به شهرهایی اختصاص دارد که دمای هوای آن بالای 45 درجه باشد.

مزارعی افزود: به نظر می آید مصوبه تعطیلی روز پنجشنبه در استان کهگیلویه و بویراحمد لغو و البته سازمان بازرسی نیز در حال پیگیری این موضوع است.

وی با تاکید بر اینکه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از این مصوبه پیروی نمی‌کند، تصریح کرد: این دستگاه روزهای پنجشنبه تعطیل نیست و در حال خدمات‌رسانی به مردم استان است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات رسانی مطلوب به مردم وظیفه مسئولان بوده و نباید در این راه کوتاهی از خود نشان دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز