خبرگزاری کار ایران

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد؛

سایه درختان بلوط بویراحمد؛ پناهگاه گردشگران است نه خدمات آقایان!

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۶۷

پارک جنگلی یاسوج در اواخر دولت اصلاحات احداثو زیرساخت‌های اولیه برای گردشگران به این شهر نیز در آن فراهم شد و بعد از آن دیگر هیچ کاری خاصی برای ادامه روند آن از سوی مسوولان مرتبط صورت نگرفت.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد مسوولان خدمات رسان بویژه حوزه گردشگری این استان در ارتباط با خدمات رسانی به گردشگران و میهمانان تعطیلات چند روزه عیدفطر امسال انتقاد کرد.

سعید نظری در گفت و گو اختصاصی باایلنا از یاسوجگفت: در تعطیلات چند روزه اخیر متاسفانه شاهد خدمات رسانی مطلوب و در خور شان گردشگران و میهمانان تابستانی به شهرستان بویراحمد بویژه شهر یاسوج از سوی مسوولان مرتبط بویژه حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نبوده ایم.

وی با اظهار تاسف از اینکه مسوولان مرتبط با میزبانی از گردشگران و میهمانان تابستانی چند روز گذشته در شهر یاسوج و حومه، تصریح کرد: بدلیل مطلوب نبودن خدمات ارائه شده، شاهد حضور گسترده گردشگران و میهمانان تابستانی در سایه سار درختان بلوط بوده ایم.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد افزود: گردشگران چند روز تعطیلات اخیر در نقاط مختلف جنگل های یاسوج و اطراف بطور گسترده حضور داشتند که در برخی از این نقاط شاهد روشن کردن آتش در عرصه های جنگلی بودیم.

نظری از حضور مستمر همکاران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد برای خاموش کردن آتش های روشن شده از سوی گردشگران و میهمانان تابستانی در عرصه های جنگلی خبر داد.

وی گفت: بدلیل نبود زیرساخت های مطلوب گردشگری در شهر یاسوج و حومه، گردشگران تابستانی به عرصه های جنگلی هجوم برده که بطور معمول مشکلاتی برای این عرصه ها پیش می آمد.

این مسوول منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد با بیان اینکه برغم حضور گسترده گردشگران در عرصه های جنگل‌های شهرستان شاهد آتش سوزی قابل توجه نبوده ایم، یادآورشد: اگر زیرساخت های موردنظر گردشگران و میهمانان به کهگیلویه و بویراحمد فراهم باشد بدون شک شاهد حضور این عزیزان در عرصه های جنگلی نیستیم.

نظری افزوذ: پارک جنگلی یاسوج که در اواخر دولت اصلاحات احداثو زیرساخت های اولیه برای گردشگران به این شهر نیز در آن فراهم شد بعد از آن دولت دیگر هیچ کاری خاصی برای ادامه روند آن از سوی مسوولان مرتبط صورت نگرفت.

وی با انتقاد از ساخت و سازهای بی رویه در پارک جنگلی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: متاسفانه این پارک بدلیل بی توجهی مسوولان وقت مکانی برای ساخت و سازهای غیرقانونی شده است.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد گفت: در برنامه های کاری مان توجه ویزه برای آغاز فعالیت های مطلوب جهت رفاه گردشگران و میهمانان فصول مختلف سال در این شهرستان خواهیم نمود و علاوه برآن، بفکر احداثپارک هایی از این قبیل نیز هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز