خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم:

نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت دانش‌آموزان بسیار مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۷۲

نیروی انتظامی نقش مهمی در حفظ امنیت دانش‌آموزان ایفا کرده است، فقط با آموزش پیشگیرانه و نهادینه کردن فرهنگ اجتماعی می‌توان جامعه‌ای سالم داشت.

ایلنا: مدیرآموزش و پرورش شهرستان بم ضمن تبریک هفته ناجا گفت: جهت برنامه ریزی هفته نیروی انتظامی در راستای امنیت دانش آموزان جلسه‌ای با فرمانده نیروی انتظامی صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از بم محمود مهدوی افزود: برای انجام هر کاری در جامعه و پیشرفت امورات، امنیت کاملا لازم وضروری است و امنیت پیش نیاز انجام تمامی فعالیتهای روزمره و اجتماعی است، که خوشبختانه در سایه تلاش‌های فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی این نیاز در شهرستان بم به خوبی تامین شده است. نیروی انتظامی نقش مهمی در حفظ امنیت دانش‌آموزان ایفا کرده است و فقط با آموزش پیشگیرانه و نهادینه کردن فرهنگ اجتماعی می‌توان جامعه‌ای سالم داشت.

وی تصریح نمود: رعایت قوانین و احترام به حقوق شهروندی خوشبختانه به صورت فرهنگ عمومی در بین مردم و دانش آموزان شده و جامعه نسبت به گذشته آگاه‌تر و هشیار‌تر شده است.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بم در پایان تاکید کرد: حضور کار‌شناسان برجسته نیروی انتظامی با هماهنگی حراست جهت حضور در مدارس، برای برگزاری جلساتی با دانش‌آموزان و معلمان با موضوعیت، جنگ نرم، امنیت و حفاظت را خواستارشدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز