خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس:

امنیت قابل‌قبول، نشان از اعتبار هر حکومت است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۷۸

امنیت مقوله گسترده‌ای است که در همه ابعاد زندگی انسان جریان دارد و تکریم مردم و حقوق شهروندی همه زیرمجموعه بحثامنیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: امنیت قابل‌قبول در هر جامعه‌ای، نشان‌دهنده اعتبار هر حکومت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی، صبح امروز، دوشنبه، ۱۴ مهرماه، در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با اشاره به امنیت مناسبی که در استان فارس وجود دارد، اظهار داشت: اعتبار حکومت‌ها در این است که بتوانند امنیت قابل‌قبول برای شهروندانشان ایجاد کنند.

امام جمعه شیراز بابیان لزوم توجه بیشتر به امنیت فضای سایبری تصریح کرد: امنیت مقوله گسترده‌ای است که در همه ابعاد زندگی انسان جریان دارد و تکریم مردم و حقوق شهروندی همه زیرمجموعه بحثامنیت است.

او افزود: جای خرسندی است که در استان فارس نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و قوه قضائیه در کنار مسئولان همیشه درصحنه با پشتیبانی ارتش و سپاه، دین خود را به اسلام و مسلمین ادا می‌کنند.

در ادامه این آیین فرمانده نیروی انتظامی فارس از افزایش ۲۸ درصدی دستگیری اراذل‌واوباش در استان فارس خبر داد.

احمدعلی گودرزی ادامه داد: کشف مشروبات الکلی در چند ماه گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.

او اذعان داشت: هدف نیروی انتظامی رفتن به سمت فعالیت‌های ایجابی و استفاده از پتانسیل‌های مردمی است همچنین که امروز امنیتی قابل‌قبول، پایدار و توسعه‌یافته در نیروهای مسلح کشور حاکم شده است.

این مسئول با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی کشف سلاح در شش ماه گذشته اضافه کرد: باهدف ارتقا وضعیت تکریم ارباب‌رجوع و حفظ کرامت انسانی، تعداد ۶۰ کلانتری در استان فارس مورد خوشایند سازی قرارگرفته است.

او بابیان اینکه در نخستین روز از هفته ناجا، پلیس افتخاری آغاز به کار می‌کند گفت: امروز پلیس افتخاری در ناجا فرصت‌آفرین بوده است و خلا‌های امنیتی را پوشش می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی از پل ارتباطی ناجا با شهروندان سخن گفت و عنوان کرد: تلفن ۱۹۷ پل ارتباطی شهروندان با مسئولان نیروی انتظامی است.

به مناسبت آغاز هفته ناجا یگان‌های نمونه فرماندهی انتظامی فارس با اجرای مراسم رژه در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز نظم و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز