خبرگزاری کار ایران

فیروزآبادی:

ناجا خط مقدم تامین امنیت و آسایش جامعه است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۱۶۶

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان آنکه ما در خدمت و پشتیبان ناجا هستیم گفت: این نیرو همچنان یکی از ارکان مهم نیروهای مسلح و خط مقدم تامین آسایش و امنیت مردم است.

به گزارش ایلنا، سرلشکر فیروزآبادی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: این انتخاب مبارک را به برادر عزیزم سردار اشتری که از جانب مقام معظم رهبری به فرماندهی نیروی انتظامی منصوب شده اند تبریک می گویم.

وی افزود: سردار اشتری سوابق بسیار ارزنده و موفقیت های بسیار خوبی دارند و با نظر مستقیم فرمانده معظم کل قوا برای فرماندهی ناجا پسندیده شده اند.

فیروزآبادی ضمن آرزوی توفیق برای سردار دکتر احمدی مقدم به توصیه های مقام معظم رهبری به سردار اشتری در حکم انتصابشان مبنی بر ادامه اقدامات شایسته سردار مقدم در خصوص ارتقای فضای اسلامی انقلابی، کاهش تخلفات جاده ای، تقویت مرزبانی و .. اشاره کرد و گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری کلمات رضایت بخشی وجود دارد که برای نیروی انتظامی جای تبریک است.

وی با بیان اینکه رهبری سفارش کرده اند که از ناجا  حمایت مادی و معنوی شود، گفت: این موضوع را به قرارگاه خاتم و معاونین ستاد کل ابلاغ کرده ام که ما در خدمت و پشتیبان ناجا هستیم و همچنان این نیرو را یکی از ارکان مهم نیروهای مسلح و خط مقدم تامین امنیت و آسایش عموم مردم می دانیم.

 فیروز آبادی خاطرنشان کرد: از شایستگی های سردار احمدی مقدم در نیروهای مسلح و ستاد کل بهره مند خواهیم بود.

بنابر گزارش پایگاه خبری پلیس وی با اعلام اینکه حتی یک لحظه با آمریکا کنار نخواهیم آمد تصریح کرد: بی اعتمادی مردم ایران به آمریکا به خاطر نیرنگ بازی آمریکایی هاست.

رئیس ستاد  کل نیروهای مسلح به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی مبنی بر اینکه ناجا همواره مظهر مهربانی، اقتدار و رافت در جامعه باشد، اشاره کرد و خطاب به فرماندهان ناجا گفت: به خاطر سرزنش ها و اظهارات گروه های مختلف از عدالت منصرف نشوید که عدالت به تقوا نزدیک است؛ تقوا پیشه کنید و به عدالت گواهی دهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز