خبرگزاری کار ایران

شاهو حاجبی مطرح کرد:

حمایت از استقرار صنایع‌دستی متمرکز در نواحی و شهرک‌های صنعتی کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۴۴۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و سازمان میراث‌فرهنگی در کردستان اجرایی شد.

به گزارش ایلنا، شاهو حاجبی با بیان این مطلب گفت : جلسه کارگروه مشترک بررسی مفاد تفاهم‌نامه‌ سازمان‌ میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در کردستان برگزار شد.

وی اظهار داشت: مقرر شد اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان کسب و کارهای صنایع دستی متمرکز که از ظرفیت‌های لازم برای توسعه در قالب خوشه صنعتی برخوردارند را به شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان معرفی کند.

حاجبی با اشاره به اینکه پیرو جلسات کارشناسی بین مدیران و کارشناسان شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان و اداره‌کل میراث فرهنگی استان، تفاهم‌نامه سازمان‌های متبوع وارد فاز اجرایی شده، افزود: طی جلسات و مذاکرات صورت گرفته، شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان، آمادگی خود را برای آغاز مطالعه روی پروژه‌های توسعه خوشه‌ای صنایع دستی اعلام می‌دارد.

 در ادامه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از استقرار صنایع دستی متمرکز در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان، خاطرنشان کرد: با این‌حال تحقق این امر مستلزم آن است که اداره‌کل میراث فرهنگی استان، موضوع این حمایت را به صنعت‌گران و فعالان این حوزه اطلاع‌رسانی کرده و در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر به این شرکت معرفی کند.

 حاجبی یادآور شد: تعداد 3 نفر از بانوان معرفی شده از طرف اداره‌کل میراث فرهنگی استان، با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان، در تاریخ 11 /4 /96 در قالب تور صنعتی ویژه بانوان کارآفرین استان، به استان همدان اعزام شدند.

وی اظهار امیدواری کرد این اقدام حمایتی، در تورهای صنعتی و نمایشگاهی آتی نیز تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز