خبرگزاری کار ایران

احضار مجدد فعالان کارگری کارخانه سیمان کارون

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۴۹۱

سه فعال کارگری سیمان کارون پس از ۳ سال روند رسیدگی به پرونده مجدداً به دادگستری شهرستان مسجد سلیمان مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سه فعال کارگری کارخانه سیمان کارون در پی احضاریه صادر شده جهت رویت نظر کارشناسان دادگستری به دادگاه مراجعه کردند.

به گفته منابع کارگری؛ در این دادگاه کارشناس سوم دادگستری نیز نظر دو کارشناس پیشین مبنی بر عدم وجود ادله در خصوص اتهامات وارده تایید کرده و قاضی شعبه طی مهلتی نظر خود را صادر خواهد کرد.

بر اساس احضاریه‌ای سه فعال کارگری کارخانه سیمان کارون باید جهت رویت نظر هیئت سه نفره کارشناسان قضایی به دادگستری شهرستان مسجدسلیمان مراجعه می‌کردند.

فرشاد خدادادیان طاغونک، خرم آقابیگی و امین حاتمی سه کارگری هستند که در اعتراضات صنفی کارگران نسبت به تاخیر پرداخت حقوق و قطع بیمه و مزایای کارگران، در اسفند ۹۵ بازداشت شده بودند. 

آنها پس از تشکیل و تکمیل پرونده در ابتدای سال ۹۶ به دادسرای عمومی و انقلاب احضار شدند. احضار کارگران مربوط به شکایت کارفرما است که پیگیری‌های این پرونده از سوی کارگران تا کنون ادامه داشته و به نتیجه نرسیده است.

کارگران می‌گویند: پس از  ۳ سال روند رسیدگی با پایان یافتن سال ۱۳۹۸ این پرونده نیز بر اساس عدل و عدالت خاتمه یابد. فعالیت صنفی کارگران نباید با برخورد مواجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز