خبرگزاری کار ایران

دستمزد کارگران نمایشگاه مطبوعات هنوز پرداخت نشده است/کارفرما وعده سر خرمن می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۲۰۱

بعد از گذشت نزدیک به یک ماه از پایان به کار سی‌ودومین نمایشگاه مطبوعات هیچ‌کدام از ۲۶ کارگر کوهدشتی که برای کار به تهران آورده شده بودند و در زیرزمین مصلی اسکان داده شده بودند هنوز دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از گذشت نزدیک به یک ماه از اتمام کار سی‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات ، هیچ‌کدام از ۲۶ کارگر کوهدشتی که برای کار خدماتی نمایشگاه توسط پیمانکار استخدام شده‌بودند موفق به دریافت دستمزد خود نشده‌اند.

مسلم یکی از ۲۶ کارگر کوهدشتی که همراه دیگر هم همشهری‌هایش برای کار موقت به نمایشگاه مطبوعات در تهران آمده بود، در تماسی که با خبرنگار کارگری ایلنا گرفت از عدم واریز دستمزدش خبر داد. و گفت: قرار بود بعد از گذشت یک هفته پول ما را پرداخت کنند ولی با گذشت نزدیک به یک ماه هنوز هیچ واریزی نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: اگر به این پول احتیاجی نداشتم هیچ وقت به تهران نمی‌آمدم. با وجود اینکه کارفرما وضعیت ما را می‌داند ولی هیچ اهمیتی به ما نمی‌دهد. تماس هم که می‌گیریم وعده سر خرمن می‌دهد.

این کارگر کوهدشتی اضافه کرد: طی آخرین اطلاعی که به ما دادند قرار بود به هر نفر ۶۰۰ هزار تومان بپردازند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز