خبرگزاری کار ایران

پاسخ معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور به یک گزارش: کوتاهی از سازمان امور اداری و استخدامی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۸۰۶

طرح ساماندهی نیروهای شرکتی پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارسال و روال قانونی خود را می‌گذراند و بدیهی است در این مرحله ارتباطی به تعلل یا کوتاهی سازمان امور اداری و استخدامی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال انتشار گزارشی با عنوان "قول نمایندگان مجلس برای پیگیری «طرح ساماندهی»/ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: سازمان امور استخدامی کوتاهی می‌کند!" ازسوی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور جوابیه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه "نقل قول مذکور صحت ندارد."

متن جوابیه معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

از آنجا که امروز گزارش خلاف واقع و بی‌اساسی به نقل از افراد حاضر در حاشیه مراسم مرقد امام (ره) به معاون رئیس جمهور در امور مجلس در خصوص ساماندهی نیروهای شرکتی و نقش سازمان امور اداری استخدامی نسبت داده شده، بدین وسیله تعابیر مورد ادعای گزارش تکذیب می‌شود.

گفتنی است طرح ساماندهی نیروهای شرکتی پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارسال و روال قانونی خود را می‌گذراند و بدیهی است در این مرحله ارتباطی به تعلل یا کوتاهی سازمان امور اداری و استخدامی ندارد و در حاشیه این مراسم پس از استماع مطالب چند نفر از حاضران سازوکار قانونی این طرح توضیح داده شد.

بنابراین ضمن تاکید بر اینکه نقل قول مذکور صحت ندارد از آن خبرگزاری محترم انتظار دارد در انتشار اخبار دقت بیشتری صورت گیرد و از بازنشر مطالب غیر واقعی، پرهیز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز