خبرگزاری کار ایران

در جوابیه شورای این کارخانه عنوان شد؛

تجمع اعتراضی کارگران سیمان آبیک با هماهنگی کارفرما بر پا شده بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۳۹

چکیده: پیرو درج خبری پیرامون تجمع کارگران سیمان آبیک در اعتراض به کاهش حقوق که به نقل از رئیس شورای اسلامی کار این کارخانه منتشر شده بود، شورای اسلامی این کارخانه با ارسال نامه‌ای به ایلنا مدعی شده است که تجمع مذکور با هماهنگی مدیریت و شورا انجام شده است.

پیرو درجخبریپیرامون تجمع کارگران سیمان آبیک در اعتراض به کاهش حقوق که به نقل از رئیس شورای اسلامی کار این کارخانه منتشر شده بود، شورای اسلامی این کارخانه با ارسال نامه‌ای به ایلنا مدعی شده است که تجمع مذکور با هماهنگی مدیریت و شورا انجام شده است تا خللی در روند تولید ایجاد نشود.

به گزارش ایلنا، شورای اسلامی کار کارخانه سیمان آبیک در این جوابیه متذکر شده است که «این تجمع صرفاً در راستای مطالب[مطالبات] کارگری بوده و با بیان پایبندی کامل به‌ آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی؛ هر گونه سوء استفاده سیاسی برخی سود جویان از این موضو ع را محکوم می‌نماییم.»

متن کامل این جوابیه در ادامه می‌آید:

باستحضار می‌رساند پیرو خبر در ج شده(کد: ۲۱۲۱۱۶۲۴) با موضوع تجمع کارگران سیمان آبیک در تاریخ ۷/۱۱ / ۹۲ بخشهایی از این خبر که از قول رئیس شورای اسلامی کارشرکت سیمان آبیک نقل شده خلاف واقع می‌باشد. خواهشمند است به استناد ماده ۲۳ قانون رسانه‌ها، اقدامات لازم را در جهت تصحیح و اطلاع رسانی در‌‌ همان صفحه سایت اقدام شود:
۱ - شکایت منوط به اضافه کاری و پاداش تویلد در این تجمع مطرح نشده و این مطالبات هموراه در موعد خود پرداخت شده و تنها به علت فصل سرما و پائین آمدن فروش طبق جدول آکورد اقدام شده است.
۲ - مباحثمربوط به طبقه بندی مشاغل مربوط به مدیریت فعلی نبوده بلکه از سنوات گذشته بازنگری انجام نشده و مدیریت فعلی در راستای حل این مشکل قول همکاری‌ها و پیگریهای لازم را داده است.
۳ - این تجمع جهت تعامل مسئولان با مدیریت و معاونین مربوطه و بدودن حضور و دخالت مسئولان شهرستان برگزار شده بود و پس از شنیده مطالب کارگران با حضور شورای اسلامی کار و نماینده مدیریت جهت پیگیری و اقدامان لازم پایان یافت.
۴ - در این تجمع به گونه‌ای با مدیریت و شورا هماهنگی صورت گرفته بود که هیچگونه خللی در روند تولید کارخانه شکل نگرفت.
۵ - لازم به ذکر است این تجمع صرفاً در راستای مطالب[مطالبات] کارگری بوده و با بیان پایبندی کامل به‌ آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی؛ هر گونه سوء استفاده سیاسی برخی سود جویان از این موضو ع را محکوم می‌نماییم و نسب به هر گونه شایعه پراکنی در این مورد پیگیریهای قانونی لازم را به عمل خواهیم آورد.
در پایان یاد آوری می‌شود که شورای اسلامی کار شرکت سیمان آبیک در تعامل با مدیریت پیگیری هر گونه حقوق قانونی کارگران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز