خبرگزاری کار ایران

شرایط با ۳ تا ۴ ماه حقوق معوقه برای کارگران خاش سخت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۸۲۲

کارگران شهرداری خاش می‌گویند: امروز که ۲۸روز از مرداد ماه می‌گذرد و به شهریور نزدیک می‌شویم، هیچ اقدامی برای حمایت از کارگران شهرداری صورت نگرفته است و کارگران همچنان بدون دستمزد و حقوق، منتظر اقدامات مسئولان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران مجموعه شهرداری خاش درباره وضعیت فعلی خود گفتند: بهتر است مسئولان نسبت به جامعه کارگری توجه بیشتری نشان دهد. در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ کارگر که در شهرداری مشغول به کار هستند، بین سه تا چهار ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و دچار مشکلات عدیده‌ای هستند.

یکی از کارگران شاغل بخش خدمات شهرداری خاش با یادآوری اینکه متاسفانه مسئولان در ارتباط با وضعیت فعلی ما کارگران شهرداری کمتر احساس مسئولیت می‌کنند، ادامه داد: روزگار کارگران شهرداری خاش در حالی به سختی می‌گذرد که اخیر شهردار در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده حقوق کارگران به روز پرداخت می‌شود.

او گفت: چندین بار با مسئولان شهری صحبت کردیم و آن‌ها نیز قول پیگیری داده‌اند اما تا امروز که ۳ روز به پایان مرداد ماه باقی مانده و به شهریور نزدیک می‌شویم، هنوز هیچ اقدامی برای پرداخت حقوق معوقه کارگران صورت نپذیرفته است و و کارگران همچنان بدون دستمزد و حقوق در شرایطی سخت منتظر اقدامات مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه هرکدام از ما به‌صورت میانگین از صبح زود تا ساعت ۱۱ شب در شهر مشغول خدمت‌رسانی به مردم و شهروندان هستیم، افزود: آخرین حقوق خود را دهم خرداد ماه دریافت کرده‌ایم که مربوط به اردیبهشت ۱۴۰۲ بود. این در حالیست که همکاران شرکتی ۴ ماه حقوق طلبکارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز