خبرگزاری کار ایران

گلایه کارگران شهرداری خاش از روند پرداخت حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۴۶۳

جمعی از کارگران شهرداری «خاش» واقع در استان سیستان و بلوچستان از تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی خود خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران مجموعه شهرداری «خاش» واقع در استان سیستان و بلوچستان گفتند: حدود ۳۰۰ نفر در مجموعه شهرداری خاش مشغول کار هستند که از ابتدای خرداد ماه سال جاری پرداخت حقوق آنها به تاخیر افتاده است.

این کارگران از افزایش میزان مطالبات مزدی خود در ماه‌های آینده ابراز نگرانی کردند و گفتند: علارغم پیگیری‌های کارگران برای دریافت حقوق، مسئولان شهری پاسخ قانع‌کننده‌ای به درخواست‌های کارگران نداشته‌اند. این درحالی‌ست که آخرین حقوقی که دریافت کرده‌ایم مربوط به اردیبهشت ماه سال جاری است و آنهم با تاخیر در ۱۰ تیر ماه پرداخت شد.

آن‌ها با بیان اینکه بخش زیادی از کارگران خدماتی و فضای سبز با دستمزد فعلی قادر به تهیه کالاهای اساسی خود نیستند، افزودند: درحالی‌که هر چند ماه یکبار بخشی از مطالباتمان پرداخت می‌شود، نمی‌توانیم معاش خانواده‌هایمان را تامین کنیم.

کارگران شهرداری خاش در خاتمه تصریح کردند: در شهرستان محروم و کم‌برخوردار خاش، کار و زندگی می‌کنیم و توقع داریم مسئولان به مساله معیشت و پرداخت دستمزد ما کارگران رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز