خبرگزاری کار ایران

معوقات مزدی کارگران شهرداری خاش پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۵۴۵

همه معوقات مزدی کارگران مجموعه شهرداری خاش در استان سیستان و بلوچستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران شهرداری خاش گفتند: شهرداری خاش قبل از نوروز ۱۴۰۲ با تامین منابع مالی همه معوقات مزدی و بیمه‌ای سه تا چهار ماهه کارگران را به همراه عیدی پرداخت کرد.

این کارگران گفتند: بعد از مدت‌ها توانستیم همه مطالبات عقب‌افتاده‌ی خود را بگیریم و این امر انگیزه کار را برای ادامه کار بسیار کرده است.

کارگران شهرداری خاش که در بخش‌های خدمات، فضای سبز، آتش نشانی و سایر واحدهای دیگر مجموعه مشغول به کار هستند، پیش از این تا سقف چهار ماه مطالبات مزدی و بیمه‌ای پرداخت نشده داشتند.

آن‌ها گفتند: شهرداری خاش، کمبود نقدینگی و کاهش درآمدهای شهرداری را دلیل این تاخیر دانسته بود اما خوشبختانه با تامین منابع مالی یکجا حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان از بدهی خود را  به حساب حدود ۳۰۰ کارگر واریز کرد.

این کارگران با بیان اینکه بخش از مشکلات ما کارگران عدم پرداخت اضافه کاری‌ها و پرداخت حق لباس بود که آنهم حدود یک میلیون و۵۰۰ هزار تومان بابت حق لباس و دو میلیون تومان دیگر بایت حق اضافه کاری دریافت کردیم، گفتند: تنها مشکل حال حاضر کارگران شهرداری خاش تامین امنیت شغلی است. کارگران در سال جاری انتظار دارند دولت برای تامین امنیت شغلی کارگران طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اجرایی کند.

به گفته این کارگران؛ طرح ساماندهی برای کارگران شهردرای خاش که با شهرداری طرف قرار داد یک ساله هستند از هر موضوعی مهم‌تر است؛ توقع داریم با تایید در شورای نگهبان، زمینه‌های ابلاغ طرح در سال جدید فراهم شود و به این ترتیب، همه کارگران در نهادهای عمومی و دولتی ثبات شغلی پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز